fbpx

«Ζεσταίνονται» οι σοκολατοβιομηχανίες εν όψει Χριστουγέννων: Νέα προϊόντα και αύξηση κερδών

Μία από τις πιο δραστήριες αγορές συνιστά αυτή της σοκολάτας τα τελευταία χρόνια στη χώρα μας, πόσο μάλλον στην παρούσα φάση που η αντίστροφη μέτρηση για τα Χριστούγεννα, μία από τις εποχές του χρόνου που γίνεται η μεγαλύτερη κατανάλωση, έχει ξεκινήσει.

Νέα προϊόντα που έχουν σχέση με τις γιορτές, σε ειδικές συσκευασίες έχουν κάνει, ήδη, την εμφάνισή τους στα ράφια των καταστημάτων λιανικής, ενώ τις τελευταίες εβδομάδες οι εταιρίες έχουν επενδύσει και σε καινούριες γεύσεις, εν όψει και του χειμώνα, οπότε και η σοκολάτα έχει την τιμητική της!

Στο πνεύμα του… unboxing των δώρων που χαρακτηρίζει τις γιορτές η Mondelez  μέσω της Lacta λάνσαρε πριν από λίγες ημέρες τα νέα Lacta OREO Bites, τα οποία είναι  τραγανές μπουκίτσες κρέμας και μπισκότου OREO με γλυκιά επικάλυψη σοκολάτας Lacta.

Την ίδια στιγμή και η ΙΟΝ εφορμά και προετοιμάζεται για τα Χριστούγεννα με καινούριες γεύσεις που συνδέονται με τον χειμώνα.Βελούδινη υφή και πλούσια γεύση σε μια γευστική έκπληξη που ονομάζεται Break Pistachio, η οποία σύμφωνα με την εταιρία, είναι ιδανική για τους λάτρεις των ξηρών καρπών και της αυθεντικής σοκολάτας.

Για όσους απολαμβάνουν τη σοκολάτα, αλλά θέλουν να παίρνουν και ενέργεια από αυτή, η καινοτομία και η εξέλιξη της ΙΟΝ στα προϊόντα κακάο και σοκολάτας συνεχίζεται με μια νέα σειρά σοκολατών σε μορφή μπάρας με 20% πρωτεΐνη. Οι νέες μπάρες έρχονται από την εταιρία σε δύο απολαυστικές γεύσεις, καρύδα και φουντούκι και αποτελούν πηγή πρωτεΐνης για τον καταναλωτή.

H Lacta στο Νew York times magazine

Οι ελληνικές σοκολάτες φαίνεται πως έχουν γίνει γνωστές και στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού. Είναι χαρακτηριστικό ότι πρόσφατα η Lacta είχε παρουσία και σε ειδικό αφιέρωμα που έκανε το New York magazine. Στο «The Candy Issue», το περιοδικό κάνει ένα αφιέρωμα σε κεράσματα από όλο τον κόσμο, επιλέγοντας 33 γλυκά που το καθένα με τον δικό του τρόπο χαρακτηρίζει τη χώρα από την οποία προέρχεται. Μεταξύ αυτών έχει επιλεγεί και η Lacta, ως αντιπροσωπευτικό κέρασμα από την Ελλάδα, όπου γίνεται μια σύντομη αλλά περιεκτική αναδρομή στην ιστορία τουbrand από όταν ξεκίνησε το 1960, εστιάζοντας κυρίως στον τρόπο με τον οποίο κατάφερε να εξελιχθεί επικοινωνιακά από τότε ως σήμερα. 

 

 

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra