fbpx

Άλλα το όνομα, άλλα τη χάρη…

0 93

Την πλάτη στα επώνυμα προϊόντα γυρίζουν ολοένα και περισσότερο οι Έλληνες καταναλωτές, όπως επιβεβαιώνουν εκπρόσωποι του οργανωμένου λιανεμπορίου. Την πλάτη στα επώνυμα προϊόντα γυρίζουν ολοένα και περισσότερο οι Έλληνες καταναλωτές, όπως επιβεβαιώνουν εκπρόσωποι του οργανωμένου λιανεμπορίου.

Σύμφωνα με αυτούς η κρίση, σε συνδυασμό με τα μειωμένα εισοδήματα έχει σπρώξει τους καταναλωτές στην «αγκαλιά» των φθηνότερων Προϊόντων Ιδιωτικής Ετικέτας (PL). Σημαντική συμβολή σε αυτό, προσθέτουν οι ίδιοι έχει και το γεγονός ότι πλέον σήμερα τα PL δεν υστερούν σε ποιότητα έναντι των επωνύμων. Κάτι το οποίο δεν ίσχυε ούτε κατά διάνοια πριν από μία δεκαετία με τους περισσότερους καταναλωτές να τα χαρακτηρίζουν τότε σκουπίδια.

Για τη φετινή περίοδο προβλέπεται ότι η αξία των πωλήσεων των Pl θα διαμορφωθεί στα 2,1 δις. ευρώ από 900 χιλ. ευρώ που ήταν το 2007. Μεγέθη στα οποία όμως δεν περιλαμβάνεται η γερμανική αλυσίδα Lidl. Εάν συμπεριληφθεί και αυτή η αλυσίδα στη μέτρηση, τονίζουν παράγοντες της αγοράς τότε η φετινή εκτιμώμενη αξία των Pl εκτοξεύεται στα 3,3 δις. ευρώ περίπου αντιπροσωπεύοντας το 28% των συνολικών πωλήσεων του κλάδου, οι οποίες διαμορφώνονται στα 8 δις. ευρώ περίπου.

Όπως λέει στην fmvoice.gr στέλεχος αλυσίδας σούπερ μάρκετ, η επιβίωση των επιχειρήσεων του κλάδου περνά σήμερα μέσα από τα Προϊόντα Ιδιωτικής Ετικέτας. Ο καταναλωτής δεν διαθέτει πλέον το εισόδημα να αγοράσει επώνυμα προϊόντα, τα οποία μάλιστα ανατιμώνται συνεχώς. Το μέλλον ανήκει στα Προϊόντα Ιδιωτικής Ετικέτας. Δεν είναι μόνο η κρίση που τα ευνοεί αλλά και το γεγονός ότι ο Έλληνας καταναλωτής θέλει πλέον να ξοδεύει τα χρήματά του λογικά και όχι άσκοπα’.

Αφήστε μια απάντηση

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More