fbpx

Κρι Κρι: Προσπάθεια στοχοποίησης και δημιουργίας αρνητικού κλίματος

5

Για στοχοποίηση και προσπάθεια δημιουργίας τεχνηέντως αρνητικού κλίματος κάνει λόγο η Κρι Κρι αναφορικά με σημερινό δελτίο τύπου της ΟΦΑΕ (Ομοσπονδία Φορτηγών Αυτοκινητιστών Ελλάδος) που προσάπτει στην εταιρεία ότι αναθέτει το μεταφορικό της έργο σε Τούρκους.

Όπως αναφέρει η εταιρεία “όλες οι εθνικές μεταφορές των προϊόντων, καθώς και οι διεθνείς μεταφορές, για τις οποίες υπεύθυνη είναι η Κρι Κρι, πραγματοποιούνται από ελληνικές μεταφορικές εταιρίες” ενώ στην περίπτωση που χρησιμοποιείται τούρκικη μεταφορική εταιρεία, υπεύθυνος είναι ο πελάτης των προϊόντων που εδρεύει στο Ιρακ. 

Αναλυτικά η απάντηση της Κρι Κρι αναφέρει:

Αναφορικά με το Δελτίο Τύπου της ΟΦΑΕ (Ομοσπονδία Φορτηγών Αυτοκινητιστών Ελλάδος) και την ψευδέστατη στοχοποίηση μας με τίτλο: «Η Κρι Κρι αναθέτει σε Τούρκους το μεταφορικό της έργο» η Κρι Κρι ΑΒΕΕ διευκρινίζει τα παρακάτω:

Η Κρι Κρι από το 2008 είναι η μοναδική Ελληνική γαλακτοβιομηχανία που εξάγει παγωτά και γιαούρτια προς το Ιράκ στον πελάτη της, την εταιρία «DLBA» η οποία εδρεύει στο Ιράκ και ουδεμία μετοχική σχέση έχει με την Κρι Κρι.

Από την αρχή της συνεργασίας με τον πελάτη «DLBA», λόγω της μεγάλης απόστασης και της επικινδυνότητας της ευρύτερης περιοχής, αποκλειστική ευθύνη για τον προγραμματισμό, την επιλογή, τη διεκπεραίωση και την πληρωμή της μεταφοράς φέρει ο πελάτης. Παρόλα αυτά με πρωτοβουλία και επιμονή του τμήματος εξαγωγών Κρι Κρι, ο πελάτης συνεργάστηκε και με Έλληνες μεταφορείς οι οποίοι τιμολόγησαν και πληρώθηκαν απ ευθείας από τον πελάτη μας στο Ιράκ.

Οι πωλήσεις μας είναι καθ’ όλα νόμιμες και δεν υπάρχει ουδεμία παράβαση του νομικού ή φορολογικού πλαισίου. Σε όλες τις αποστολές υφίστανται όλες οι απαραίτητες άδειες και πραγματοποιούνται κανονικά οι εκτελωνισμοί όλων των φορτίων.

Συμπληρωματικά, η Κρι Κρι κάνει εκτεταμένη χρήση Ελλήνων μεταφορέων. Όλες οι εθνικές μεταφορές των προϊόντων, καθώς και οι διεθνείς μεταφορές, για τις οποίες υπεύθυνη είναι η Κρι Κρι, πραγματοποιούνται από ελληνικές μεταφορικές εταιρίες.

Η Κρι Κρι ΑΒΕΕ θα ενεργοποιήσει κάθε νόμιμο μέσο για την προάσπιση των έννομων συμφερόντων της και της εν γένει φήμης της κατά εκείνων που θέλουν τεχνηέντως να δημιουργήσουν αρνητικό κλίμα, ειδικά αυτή την περίοδο που η ελληνική οικονομία έχει ανάγκη στήριξης και ενίσχυσης του εξαγωγικού της προσανατολισμού.

Νωρίτερα η Ομοσπονδία Φορτηγών Αυτοκινητιστών Ελλάδος είχε εκδόσει το ακόλουθο δελτίο τύπου:

Μεταφορείς από την Τουρκία επέλεξε η γαλακτοβιομηχανία ΚΡΙ – ΚΡΙ, προκειμένου να μεταφέρουν τα προϊόντα της στο Βόρειο Ιράκ, παρά το ισχυρό ενδιαφέρον που είχαν επιδείξει έλληνες μεταφορείς. Όπως σημειώνει η ΟΦΑΕ σε έγγραφό της που απέστειλε στο υφυπουργό Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων Μ. Παπαδόπουλο, η ενέργεια αυτή είναι ακατανόητη δεδομένου ότι η διαφορά στις οικονομικές προσφορές ελλήνων και τούρκων είτε είναι ελάχιστη, είτε ανύπαρκτη.

Στον έγγραφό της η ΟΦΑΕ μάλιστα επισημαίνει τους κινδύνους υπερτιμολογήσεων και άλλων φορολογικών παραβάσεων και ζητεί από τις αρμόδιες υπηρεσίες και τον ΣΔΟΕ να προβούν άμεσα σε ελέγχους νομιμότητας.

Σημειώνεται επίσης πως σε μία περίοδο ιδιαίτερα κρίσιμη για την ελληνική οικονομία, το υπουργείο θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικό σε πρακτικές επιχειρήσεων, που λειτουργούν εις βάρος της χώρας και της προσπάθειας που γίνεται από την κυβέρνηση προκειμένου η οικονομία να επιστρέψει σε  αναπτυξιακή τροχιά. Η αναφορά στο υπουργείο γίνεται με αφορμή την χορήγηση επιπλέον αδειών που παραχώρησε το υπουργείο στην ΚΡΙ – ΚΡΙ για τούρκους μεταφορείς.

Παράνομη μεταφορά.
Στο ίδιο έγγραφο η ΟΦΑΕ επανέρχεται στο κομβικής σημασίας ζήτημα της παράνομης μεταφοράς. Όπως χαρακτηριστικά σημειώνει «σήμερα η παράνομη μεταφορά από αυτοκίνητα τρίτων χωρών έχει πολλαπλασιαστεί σε μεγάλο βαθμό ξεπερνώντας το 80% με αποτέλεσμα την κλοπή του μεταφορικού έργου από τους έλληνες μεταφορείς, θα πρέπει να επανδρώσουμε τα Μ.Κ.Ε. (Μικτά Κλιμάκια Ελέγχου ν.3446/2006) και θα ήταν ακόμα πιο λειτουργικό αν επανδρωθούν με σύγχρονο εξοπλισμό, με ένα κλειστό αυτοκίνητο τύπου Van εξοπλισμένο με ηλεκτρονικά μέσα για διασταύρωση στοιχείων των εμπορευμάτων και μεταφορέα και μόνο στις εισόδους και εξόδους της χώρας μας, όπου περιορίζεται κατά πολύ ο αριθμός προσωπικού που θα απασχοληθούν αλλά και των σημείων ελέγχου».
 
Ζητείται μάλιστα να υπάρξουν έλεγχοι και τα σαββατοκύριακα, όπου η διέλευση των φορτηγών στα σημεία εισόδου και εξόδου της χώρας είναι ιδιαίτερα αυξημένη και μεγάλος αριθμός ξένων φορτηγών κυκλοφορούν νύχτα στο εθνικό οδικό δίκτυο για αποφυγή ελέγχων, παρακάμπτοντας ακόμα και όλα τα σημεία διοδίων του εθνικού οδικού δικτύου!


Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More