fbpx

Οι ασύδοτοι και ο τζάμπα μάγκας…

0

Του κόσμου τα περίεργα. Οι, κατά την κυβέρνηση και τα φίλια μέσα, αργόμισθοι δημόσιοι υπάλληλοι που απομυζούν τα λεφτά των φορολογουμένων να κόπτονται και να προσπαθούν για τη διασφάλιση των συμφερόντων του δημοσίου και οι …πατριώτες εθνοσωτήρες υπουργοί να κλείνουν αυτιά και μάτια. Του κόσμου τα περίεργα. Οι, κατά την κυβέρνηση και τα φίλια μέσα, αργόμισθοι δημόσιοι υπάλληλοι που απομυζούν τα λεφτά των φορολογουμένων να κόπτονται και να προσπαθούν για τη διασφάλιση των συμφερόντων του δημοσίου και οι …πατριώτες εθνοσωτήρες υπουργοί να κλείνουν αυτιά και μάτια.

Για τρίτη φορά την τελευταία τριετία η Ομοσπονδία εργαζομένων στο Υπουργείο Περιβάλλοντος, πρώην υπουργείο ΠΕΧΩΔΕ, καταγγέλλουν την ασυδοσία στο καθεστώς που επικρατεί στην εκμετάλλευση των σταθμών διοδίων, τονίζοντας πως από την άνοιξη του 2008, οπότε οι σταθμοί παραχωρήθηκαν στους κατασκευαστές-εργολάβους, δεν υπάρχει κανένας ουσιαστικός έλεγχος εκ μέρους του Δημοσίου στα έσοδα από τα διόδια.
Όπως αναφέρουν, οι κατασκευαστές έχουν δικό τους σύστημα καταμέτρησης, το οποίο το Δημόσιο δεν μπορεί να ελέγξει, παρ’ ότι στις συμβάσεις του 2007 προβλέπεται ο έλεγχος της είσπραξης των διοδίων και μάλιστα με έξοδα των εργολάβων.

Παρά τις διαρκείς εκκλήσεις των εργαζομένων στο ΥΠΕΚΑ να τεθεί σε λειτουργία άμεσα το σύστημα καταγραφής διέλευσης των οχημάτων και είσπραξης τελών διοδίων, το οποίο θα είναι ηλεκτρονικά συνδεδεμένο με το σύστημα καταμέτρησης των κατασκευαστών η κυβέρνηση κωφεύει, με αποτέλεσμα να δημιουργούνται βάσιμες υπόνοιες για διαφυγόντας, όταν από το 2013 το κράτος θα αρχίσει να εισπράττει, με βάση τις συμβάσεις παραχώρησης, το μέρος των διοδίων τελών που του αναλογεί.

Εάν οι αρμόδιοι υπουργοί εμμείνουν στην αδιαφορία τους, τα διαφυγόντα αυτά κέρδη θα έρθουν να αθροιστούν στο «πέταμα» των 12 εκατ. ευρώ που είχε δαπανήσει το κράτος για τη δημιουργία ενός υπερσύγχρονου, τότε, συστήματος είσπραξης των διοδίων τελών από τους 19 σταθμούς που λειτουργούσαν την περίοδο από το 1998 ως τις αρχές του 2005 και το οποίο καταργήθηκε το 2008, όταν και οι εθνικοί δρόμοι παραχωρήθηκαν στους εργολάβους.

Τα παραπάνω στοιχεία περιλαμβάνονται όλα στην επιστολή που έστειλε η Ομοσπονδία εργαζομένων στο Υπουργείο Περιβάλλοντος στους κ.κ. Βενιζέλο και Ραγκούση, ενώ το θέμα άπτεται και της αρμοδιότητας του Γ. Παπακωνσταντίνου.

Να δούμε λοιπόν αν ο Υπουργός Μεταφορών θα επιδείξει τον ίδιο ζήλο για την αποκατάσταση μιας σημαντικής στρέβλωσης στον τρόπο λειτουργίας των σταθμών διοδίων που μπορεί να αποβεί σε βάρος των συμφερόντων του δημοσίου με αυτόν που επιδεικνύει απέναντι στους οδηγούς ταξί ή αν το πατριωτικό του αίσθημα οριοθετείται μέχρι εκεί που έρχεται σε σύγκρουση με τα κέρδη των εργολάβων.

Και να δούμε, βέβαια, αν ο τακτοποιητής κ. Παπακωνσταντίνου θα πιέσει με την ίδια ένταση να τακτοποιηθεί και αυτό το θέμα που άπτεται άμεσα των δημοσίων εσόδων, όπως έσπρωξε την τακτοποίηση των αυθαιρέτων για να μαζέψει μερικά από τα εκατομμύρια ευρώ που λείπουν στην κυβέρνηση με βάση τους υπολογισμούς της.

Αφήστε μια απάντηση

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra