Τηλεοπτική καμπάνια της AIG για την ασφάλιση αυτοκινήτου
Με κεντρικό μήνυμα «Μάθε κι εσύ», η τηλεοπτική διαφήμιση για την ασφάλιση του αυτοκινήτου, βρίσκεται εκ νέου στον αέρα από τις 28 Φεβρουάριου, αποτελώντας την ολοκλήρωση της καμπάνιας που εστιάζει στα οικονομικά οφέλη που απολαμβάνουν οι ασφαλισμένοι της AIG.
Η AIG μέσω της νέας τηλεοπτικής καμπάνιας αναδεικνύει την ιδέα του εξατομικευμένου ασφαλίστρου για κάθε πελάτη, προσκαλώντας τον κάθε ενδιαφερόμενο να επικοινωνήσει με την εταιρία ή τον άμεσο συνεργάτη, ώστε να λάβει την απαιτούμενη ενημέρωση, αναφέρεται στην ανακοίνωση.
Επιπλέον, στη συγκεκριμένη διαφήμιση αναφέρονται οι εξής παροχές:
• Νέες μειωμένες τιμές
• Νέα Έκπτωση για το Ετήσιο Συμβόλαιο (15%)
• Πληρωμή Συμβολαίου, με Άτοκες Μηνιαίες Δόσεις με τη χρήση Πιστωτικής Κάρτας
• Έκπτωση για τον Προσεκτικό Οδηγό (20%)
Η AIG επιδιώκει μέσω της νέας τηλεοπτικής καμπάνιας να προβάλλει το μήνυμα ότι επικεντρώνεται στον άνθρωπο και τον οδηγό και όχι στο αυτοκίνητο, δίνοντας την ευκαιρία στον καταναλωτή να ενημερωθεί για τα νέα προνόμια στην ασφάλιση αυτοκινήτου, αναφέρεται στην ανακοίνωση.