50 εκατομμύρια ευρώ σε 45.000 υπαλλήλους της Publicis
Ένας διαφημιστικός όμιλος που καταλαβαίνει το αυξημένο κόστος διαβίωσης των συνεργατών της, αποφάσισε να μοιραστεί μέρος των κερδών της μαζί τους.
Η αλήθεια είναι ότι τα πάγια περουσιακά στοιχεία μιας διαφημιστικής εταιρείας δεν είναι άλλα από τους συνεργάτες της και είναι αυτονόητο οτι καμία καρέκλα και κανένα meeting room δεν έκανε ποτέ μια πετυχημένη διαφημιστική καμπάνια. Και προφανώς, δεν έφερε κανένα δημιουργικό βραβείο στην αίθουσα συσκέψεων.
Η Publicis έκανε το αυτονόητο, επιχειρεί να μοιραστεί τη χαρά κέρδους με αυτούς που τη δημιούργησαν. Ο διευθύνων σύμβουλος της Publicis έχει δηλώσει :
“Ο πληθωρισμός επηρεάζει την καθημερινή ζωή. Θέλουμε να διασφαλίσουμε και να παρέχουμε πρόσθετη υποστήριξη εκεί όπου χρειάζεται”.
Όπως όλα δείχνουν αυτά τα Χριστούγεννα ο Άγιος Βασίλης θα έχει ένα επιπλέον χαμόγελο για τους εργαζόμενους της Publicis.