Κάντο όπως η Λα Λίγκα
Κι επειδή στο αυριανό φύλλο της «F&M Voice» δημοσιεύουμε συνέντευξη του υπεύθυνου της Super League, όπου αναλύουμε τη μείωση των εισιτηρίων στα ελληνικά γήπεδα, βρήκαμε τις ενέργειες που κάνουν οι υπεύθυνοι άλλων χωρών και μάλιστα προηγμένων ποδοσφαιρικά όπως η Ισπανία.
Γράφει: Αγγελική Βύζικα
Στο πλαίσιο αυτό η Λα Λίγκα, η διοργανώτρια αρχή των δύο κορυφαίων κατηγοριών του ισπανικού ποδοσφαίρου, ανακοίνωσε τη στρατηγική της συνεργασία με την εταιρεία παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών G2 Strategic, με σκοπό την εκπόνηση ενός προγράμματος, που θα αυξήσει τα εισιτήρια.
Παρά το υψηλό επίπεδο θεάματος στην Ισπανία, ένα από τα σημαντικότερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι παράγοντες είναι ότι η προσέλευση στα γήπεδα είναι μικρότερη από τη συνολική χωρητικότητα τους, κάτι που δε συμβαίνει στην Πρέμιερ Λιγκ και την Μπουντεσλίγκα.
Ο πρόεδρος της λίγκας Χαβιέ Τεμπάς, τόνισε: «Η G2 θα εφαρμόσει στους συλλόγους μας, τις πιο επιτυχημένες πρακτικές που έχουν κατά καιρούς εφαρμοστεί και σε άλλες αθλητικές λίγκες σε όλο τον κόσμο, με γνωστά αποτελέσματα».
Το πιλοτικό πρόγραμμα θα εφαρμοστεί αρχικά σε περίπου 8-12 ομάδες, της 1ης και της 2ης κατηγορίας και αν στεφθεί με επιτυχία θα επεκταθεί σε όλες τις ομάδες.
Η εμπειρία της G2 Strategic τόσο από το γαλλικό πρωτάθλημα όσο και από την μπασκετική Ευρωλίγκα, κάνουν τους ανθρώπους της Λα Λίγκα να πιστεύουν ότι ο κόσμος, που θα επιλέγει τις κερκίδες και όχι τον καναπέ του, θα αυξηθεί σημαντικά.