10 εκατ. ευρώ προσφέρει ο όμιλος Λάτση για το 50% του skroutz.gr
Στα χέρια των Πάρι Κασιδόκωστα-ομίλου Λάτση αναμένεται να περάσει, σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, το 50% της διαδικτυακής πλατφόρμας skroutz.gr, που μεταβιβάζει η Dionic.
Σύμφωνα με τραπεζικούς κύκλους, η αποτίμηση του skroutz.gr εκτινάχθηκε στα 20 εκατ. ευρώ (10 εκατ. για το 50%), ενώ με την εξαγορά, ο όμιλος Λάτση θα έχει το πάνω χέρι στην διαχείριση του Skroutz.gr, της πιο επιτυχημένης ελληνικής διαδικτυακής πλατφόρμας, που παρέχει τη δυνατότητα σύγκρισης τιμών και άμεσης πρόσβασης στα καταστήματα λιανικής.
Η πλατφόρμα, μάλιστα, επεκτείνεται σταδιακά στο εξωτερικό, ξεκινώντας από τις αγορές της Βρετανίας και της Τουρκίας.
Με ετήσιο τζίρο περίπου 7,8 εκατ. ευρώ και καθαρά κέρδη το 10% επί των εσόδων της, φαίνεται ότι έχει σημαντικές προοπτικές περαιτέρω ανάπτυξης και αυξανόμενης κερδοφορίας.
Το skroutz.gr εκμεταλλεύθηκε με τον καλύτερο τρόπο τη διείσδυση του Ιnternet στην Ελλάδα, από το 2010 έως σήμερα, με αποτέλεσμα να συνεργάζεται με 2.500 καταστήματα και οι χρήστες του να έχουν τη δυνατότητα να συγκρίνουν τιμές σε 12 εκατ. προϊόντα.
Η εταιρεία ανήκει κατά 50% στους ιδρυτές της (Β. Δήμου, Γ. Αυγουστίδης και Γ. Χατζηγεωργίου), ενώ το υπόλοιπο 50% κατέχει η εισηγμένη Dionic, η οποία το έχει ενεχυριάσει στην Eurobank έναντι δανεισμού.
Η εισηγμένη βαρύνεται με υψηλό δανεισμό (περίπου 55 εκατ. ευρώ) και έχει συμφωνήσει με τη Eurobank σε ένα σχέδιο αναδιάρθρωσης-εξυγίανσης, που περιλαμβάνει ρευστοποίηση συμμετοχών και άλλων περιουσιακών στοιχείων, πληρωμή μέρους των υποχρεώσεων και ρύθμιση των υπολοίπων με διαγραφή μεγάλου μέρους των τόκων.
Για τη διαδικτυακή πλατφόρμα έδειξαν ενδιαφέρον και δύο ακόμη εταιρίες πληροφορικής, αλλά, όπως όλα δείχνουν, δεν είναι διατεθημένες να “κτυπήσουν” την προσφορά του ομίλου Λάτση.