Η αδύναμη κατασκευαστική δραστηριότητα στην Ελλάδα, τόσο στον δημόσιο όσο και στον ιδιωτικό τομέα, καθώς και το «πάγωμα» των έργων παραχώρησης (με εξαίρεση τον αυτοκινητόδρομο Μορέα που βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο) θα συνεχίσουν να πιέζουν τα έσοδα της Ελλάκτωρ το β’ τρίμηνο, όπως εκτιμά η IBG. Η αδύναμη κατασκευαστική δραστηριότητα στην Ελλάδα, τόσο στον δημόσιο όσο και στον ιδιωτικό τομέα, καθώς και το «πάγωμα» των έργων παραχώρησης (με εξαίρεση τον αυτοκινητόδρομο Μορέα που βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο) θα συνεχίσουν να πιέζουν τα έσοδα της Ελλάκτωρ το β’ τρίμηνο, όπως εκτιμά η IBG.
Σύμφωνα με την χρηματιστηριακή, ο κύκλος εργασιών αναμένεται μειωμένος κατά 10% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του προηγούμενου έτους, στα 299,8 εκατ. ευρώ, ενώ αντιθέτως τα EBITDA εκτιμάται ότι θα εμφανίζουν άνοδο 44% στα 49,8 εκατ. ευρώ.
Η Ελλάκτωρ αναμένεται να καταγράψει κέρδη ύψους 1 εκατ. ευρώ, έναντι ζημιών 22,5 εκατ. ευρώ που είχε καταγράψει κατά το αντίστοιχο διάστημα του προηγούμενου έτους.
Για το α’ εξάμηνο, προβλέπεται κύκλος εργασιών 580,5 εκατ. ευρώ (-16,4%), EBITDA 101,5 εκατ. ευρώ (+18%) και καθαρά κέρδη 3,3 εκατ. ευρώ.
Όπως σχολιάζει η IBG, η βελτιωμένη κερδοφορία του ομίλου το β’ τρίμηνο αντανακλά το βελτιωμένο περιθώριο στο κομμάτι των κατασκευών και τη νέα εγκατεστημένη ισχύ στις ΑΠΕ, που αντισταθμίζουν την υποχώρηση που καταγράφεται σε άλλους τομείς.
Η Διοίκηση της εταιρείας έχει αποκαλύψει την πρόθεσή της να προχωρήσει σε εκτεταμένο πρόγραμμα αναδιάρθρωσης του ομίλου, οι λεπτομέρειες του οποίου αναμένεται να γίνουν γνωστές στο κοντινό μέλλον.