Λάμψα: Η νέα γενιά, τα… σαπούνια και η αβεβαιότητα
Με σκεπτικισμό, όσο και συγκρατημένη αισιοδοξία σε σχέση με την εξέλιξη της πανδημίας εξελίσσεται το 2021 για την εισηγμένη που είδε όλα της τα οικονομικά μεγέθη να κατρακυλούν το προηγούμενο έτος, κυρίως λόγω της απουσίας τουρισμού, αλλά και συνεδρίων και σεμιναρίων που σε άλλες εποχές γίνονταν κατά κόρον στις αίθουσες των ξενοδοχείων της.
Την στιγμή, δε, που όλες οι προβλέψεις για τον ξενοδοχειακό κλάδο είναι απογοητευτικές, καθώς επισημαίνουν ότι η κανονικότητα δεν πρόκειται να επιστρέψει πριν το 2023, η εταιρεία συνεχίζει την προώθηση προϊόντων της κορωνίδας της, του ξενοδοχείου ‘’Μεγάλη Βρετανία’’ μέσα από το διαδίκτυο, από σοκολατάκια μέχρι… σαπούνια και αφρόλουτρα, το λανσάρισμα του afternoon tea και των εκλεκτών εδεσμάτων του εστιατορίου.
Πρόκειται για ιδέες που έχουν εισηγηθεί κυρίως τα νεότερα, μέλη, της εταιρίας, τα οποία μετά και από τις πρόσφατες ανακατανομές μετοχών έχουν ενδυναμωθεί ακόμα περισσότερο. Μάλιστα, όπως τονίστηκε από την εταιρία, «αυτές οι ανακατανομές μετοχών δεν μεταβάλλουν αλλά, ενισχύουν το δεσμό τους με την εταιρία, ενώ αποτελούν εγγύηση για τη συνέχισή του και στις επόμενες γενιές».
Προς το παρόν, όμως, παρά την ενίσχυση της οικογένειας Λασκαρίδη στο μετοχολόγιο, το πρόσημο είναι αρνητικό και το κλίμα εξακολουθεί να είναι βαρύ.