fbpx

Μαρία Σαράφογλου: Δεν ήξερες. Δεν ρωτούσες;

0

“Γιατί δεν μιλήσατε νωρίτερα; Γιατί δεν μάθαμε εμείς τίποτα”. Κουνούσε το δάκτυλο η κυρία Σαράφογλου στον Ant1 στον συνδικαλιστή του ΟΣΕ. “Γιατί δεν ρωτήσατε εσείς ποτέ. Δεν ενδιαφερθήκατε” της απάντησε. Της κόλλησε στην μούρη και το εξώδικο των εργαζομένων για την τραγική κατάσταση των σιδηροδρόμων και την ρεζίλεψε.

Η… Ά Εθνική των καναλιών, επειδή είναι πιο έξυπνη και πιο έμπειρη, δείχνει μαζεμένη. Διότι αντιλαμβάνεται την οργή του κόσμου και ότι θα συμπαρασύρει και αυτήν η μπόρα. Αντιθέτως, η Β΄ Εθνική κάνει σήμερα την βρώμικη δουλειά γιατί θέλει να δείξει στα αφεντικά ότι κι αυτή είναι εξ ίσου ικανή και υπάκουη με την Ά.

Μαζί με την Β΄ Εθνική των ιδιωτικών καναλιών ο εθνικός μας ραδιοτηλεοπτικός φορέας. Αυτός που ξέρει μόνο να θρηνεί και να μοιρολογεί για τους ανθρώπους που χάθηκαν και τις οικογένειες τους.

Και όλοι μαζί τσιμουδιά για την περιβόητη Hellenic Train και την FSI. Π.χ. χθες το πρωί στην ΕΡΤ η κυρία Παρασκευόπουλου είχε καλεσμένο στην εκπομπή της έναν… σύμβουλο της διοίκησης του ΟΣΕ. Ναι, θρηνούμε 60 συνανθρώπους μας και για ένα τέτοιο δυστύχημα η ΕΡΤ “ανακρίνει” δημοσιογραφικά τον σύμβουλο. Ούτε τον πρόεδρο, ούτε τον διευθύνοντα, ούτε την ηγεσία της ανεξάρτητης Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων.

Και ξαναλέω. Τσιμουδιά όλοι τους για τους ιταλούς… επενδυτές και κολλητούς του Κώστα Καραμανλή.

Το εξώδικο των σιδηροδρομικών για το διαλυμένο δίκτυο του ΟΣΕ

“Με λύπη/προβληματισμό σας αναφέρουμε, ότι παρά τις διαρκείς επισημάνσεις μας, διαμαρτυρίες μας και πρωτίστως τις συνεχείς εκκλήσεις μας προς αποκατάσταση εντεινόμενων προβλημάτων του σιδηροδρομικού δικτύου, ότι –δυστυχώς- επιβεβαιώθηκαν οι φόβοι τραυματισμών που σας είχαμε εκφράσει. Διαπιστώνουμε διαρκώς την κακή κατάσταση της σιδηροδρομικής υποδομής, την έλλειψη συντήρησης της (που αποδεικνύεται από τις βραδυπορίες που καθημερινά δίνονται στους μηχανοδηγούς),την μη λειτουργία φωτοσημάτων και τηλεδιοίκησης εδώ και πολλά έτη, την μη λειτουργία του συστήματος ETCS (European Traffic Control System– του οποίου η θέση σε λειτουργία προστατεύει έναντι στο ανθρώπινο λάθος) η οποία δεν λειτούργησε ποτέ παρά το γεγονός ότι έχει εγκατασταθεί στις μηχανές!.

Επίσης διαπιστώνουμε τα κάτωθι :

Την μη λειτουργία της τηλεματικής στους σταθμούς, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει ενημέρωση στο επιβατικό κοινό για τις καθυστερήσεις και αλλαγές στα δρομολόγια και οι επιβάτες να εξαγριώνονται και να επιτίθενται στους μηχανοδηγούς!.

Διαπιστώνουμε επίσης το κλείσιμο των σταθμών σε περιφερειακές πόλεις λόγω έλλειψης σταθμαρχών, που δημιουργεί προβλήματα στα τρένα και στην πύκνωση των δρομολογίων.

Την ελλιπή περίφραξη της υποδομής, με αποτέλεσμα να είναι εύκολη πρόσβαση σε πεζούς σε πολλά σημεία, συνεπεία της οποίας υπάρχει συνεχώς απώλεια ανθρώπινων ζωών.

Την πυκνή βλάστηση πλησίον της υποδομής που περιορίζει την ορατότητα και καλύπτει ακόμα και σήματα γραμμής, την εδώ και 15 έτη (!) μη λειτουργία συστημάτων ασφαλείας και φωτισμού εντός των σηράγγων στον Προαστιακό Αθήνας (Μέγαρα) αλλά και την αδυναμία επικοινωνίας όταν ένα τρένο βρίσκεται μέσα σε αυτές!

Την μη συντήρηση του δικτύου ηλεκτροκίνησης που έχει σαν αποτέλεσμα καθυστερήσεις στα δρομολόγια, ενώ στις 25 Οκτωβρίου 2022, μηχανοδηγός μας, τραυματίστηκε και νοσηλεύτηκε (έλαβε μάλιστα άδεια ασθένειας 7 ημερών από το ως άνω εργατικό ατύχημα), καθώς η αμαξοστοιχία Προαστιακού Αθήνας (υπ’αριθμ. 1534) προσέκρουσε σε καλώδια ηλεκτροκίνησης που κρέμονταν και ήταν υπό τάση!.

Απόδειξη δε των ως άνω και της κάκιστης κατάστασης της υποδομής είναι οι 3 εκτροχιασμοί σε διάστημα 2 μηνών!!
Α) 1 Αυγούστου 2022 εκτροχιασμός 1521 στην Τιθορέα,
Β) 10 Οκτωβρίου 2022 εκτροχιασμός προαστιακής αμαξοστοιχίας στο Λιανοκλάδι,
Γ) 21 Οκτωβρίου 2022 εκτροχιασμός 882 στην περιοχή της Τιθορέας.

Αποτέλεσμα όλων αυτών είναι να απαξιώνεται ο σιδηρόδρομος, παρά τις αγωνιώδεις προσπάθειες των μηχανοδηγών, αλλά και της εταιρείας HellenicTrain που δρομολογεί λεωφορεία προς εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού μετά από κάθε συμβάν.

Κατόπιν των ανωτέρω, δεδομένου ότι έχουν εξαντληθεί τα όρια ανοχής των εργαζομένων μηχανοδηγών, με την παρούσα σας εκφράζουμε την έντονη διαμαρτυρία και αντίθεσή μας για τα προβλήματα που ήδη έχουν διαπιστωθεί, σας καλούμε δε να προβείτε άμεσα αυτήν αποκατάσταση των ως άνω προβλημάτων στην σιδηροδρομική υποδομή.

Διαμαρτυρόμαστε έντονα για την επαπειλούμενη διατάραξη της υγείας και της ασφάλειάς μας εξαιτίας των προβλημάτων στο δίκτυο και σας καλούμε να λάβετε όλα τα απαιτούμενα μέτρα για την εξασφάλιση της υγείας και της ασφάλειάς μας.Σας καλούμε επίσης να μας εξηγήσετε εγγράφως, εντός 15 ημερών από την κοινοποίηση της παρούσας,για τα μέτρα που προτίθεστε να λάβετε. Σας ενημερώνουμε ότι προτιθέμεθα να προβούμε σε κινητοποιήσεις από την κοινοποίηση της παρούσας τους όλους τους ανωτέρω λόγους.

Αρμόδιος Δικαστικός Επιμελητής παραγγέλλεται να επιδώσει την παρούσα σε εκείνους προς τους οποίους απευθύνεται.

Αθήνα, 31 Οκτωβρίου 2022”.

Αφήστε μια απάντηση

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra