fbpx

Πίτσα και μακαρονάδα με την υπογραφή της D&G στην Κίνα!

0

To 2018 μια κακή διαφημιστική καμπάνια στο κινεζικό Weibo (κάτι σαν το δυτικό X, το πρώην Twitter) αμαύρωσε τη φήμη της Dolce & Gabbana, που μέχρι τότε είχε κερδίσει το ενδιαφέρον πολλών Κινέζων της μεσαίας και ανώτερης οκονομικά τάξης. Τρία αποτυχημένα διαφημιστικά spot είχαν χαρακτηριστεί ως προσβολή στην κουλτούρα και τον πολιτισμό της Κίνας, καθώς διακωμωδούσαν τη γλώσσα και τη χρήση των τσόπστικς. Σήμερα, η επωνυμία πολυτελών ειδών με έδρα το Μιλάνο, ξαναχτυπά την κινεζική αγορά «ποντάροντας» στη γαστρονομία της Νότιας Ιταλίας. Το ερώτημα είναι: Θα τα καταφέρει;

Το νέο βήμα γίνεται με ένα πολυτελέστατο DG Caffè που άνοιξε στην αριστοκρατική Nanjing West Road της Σαγκάης, προσφέροντας ένα ταξίδι γευστικών εμπειριών με σημείο αναφοράς την κουλτούρα της Σικελίας. Ξεχωριστά πιάτα, αλλά και σισιλιάνκικη διακόσμηση με ζωηρά χρώματα και περίπλοκα σχέδια με ρίζες στις παραδόσεις της Ιταλίας.

Το ξεχωριστό αυτό καφέ, αποτελεί ταυτόχρονα και επέκταση της μεγαλύτερης μπουτίκ της Dolce & Gabbana στην Κίνα, προσφέροντας πρακτικά διπλή πολυτελή εμπειρία. Μόδα και γεύση!

Με ζυμαρικά, πίτσα, τιραμισού, καλό καφέ… αλλά και με πανάκριβα ρούχα για νυχτερινές εξόδους, ή επίσημα επιχειρηματικά meetings, οι υπεύθυνοι της D&G προσπαθούν να αποδείξουν ότι το διαδίκτυο έχει «κοντή» μνήμη και ότι οι Κινέζοι ξεχνάνε γρήγορα. Πού ποντάρουν; Στην καλή δουλειά γνωστών Κινέζων influencers οι οποίοι προωθούν πανέμορφες γωνιές της Κίνας όπως το Κάπρι και το Ποζιτάνο της Ιταλίας.

Οι Ιταλοί έχουν με το μέρος τους και τη νέα γενιά, που ψάχνεται για κάτι καινούριο, κάτι που θα τους φέρει πιο κοντά στη δυτική κουλτούρα. Έτσι, οι Κινέζοi millennials ή οι Κινέζοι της Gen Z, κάνουν μαθήματα μαγειρικής, δοκιμάζουν νέες γεύσεις, δοκιμάζουν ιταλικό street food, ακούνε ιταλική μουσική και διαβάζουν στο διαδίκτυο για την ιταλική κουλτούρα, δείχνοντας ενδιαφέρον όχι τόσο για τα ίδια τα πολυτελή προϊόντα ένδυσης και υπόδησης, όσο για την εμπειρία της γεύσης… Με άλλα λόγια μπορεί να μην έχουν τη δυνατότητα να αγοράσουν ένα πανάκριβο ρούχο, μπορούν όμως να πιουν έναν καφέ ή να φάνε μια ιταλική σπεσιαλιτέ και να βγάλουν φωτογραφίες με φόντο το λογότυπο D&G!

Το ερώτημα είναι αν οι Κινέζοι καταναλωτές ξέχασαν το λόγο για τον οποίο πριν από έξι χρόνια είχε ξεκινήσει ένα άνευ προηγουμένου μποϊκοτάζ που γιγαντώθηκε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και οδήγησε κάποιους ακραίους… στο να καίνε δημόσια τα προϊόντα της D&G και τον τζίρο της εταιρείας στην Κίνα, στο ναδίρ!

Αφήστε μια απάντηση

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra