ΑΚΤΩΡ-ΟΣΕ: Η διαπλοκή, ο Μπόμπολας και ο… διαιτητής Πικραμμένος
Tην προνομιακή σχέση που απολάμβανε η κατασκευαστική «Ακτωρ» του «εθνικού Εργολάβου» Γ. Μπόμπολα ως βασικός προμηθευτής του έργου μεταξύ ΕΡΓΟΣΕ-Δημοσίου μέσα από την σύμβαση 770 και της διαιτησίας των θεμάτων της σύμβασης από τον πρώην προέδρου του Ανώτατου Δικαστηρίου κ. Πικραμμένου (νυν Αντιπροέδρου της Κυβέρνησης Μητσοτάκη) ανέφερε σε συνέντευξη που παραχώρησε στο ραδιοφωνικό σταθμό της ομογένειας των ΗΠΑ «Hellas FM” και στην εφημερίδα «ΑΠΟΨΗ» ως πρώην υπουργός- βουλευτής και Πρόεδρος του Χριστιανοδημοκρατικού κόμματος , Νίκος Νικολόπουλος.
Επίσης αποκάλυψε το κόλπο Χρυσοχοΐδη της «ΟΡΘΗΣ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ» και έτσι παράνομα εξυπηρέτησε τα συμφέροντα του ΑΚΤΩΡΑ. Τέλος καταλόγισε ευθύνες στους Λιάπη και Σπίρτζη γιατί οι αποφάσεις τους δεν εξυπηρέτησαν τα ασφαλή δρομολόγια των τρένων αλλα τα θηριώδη συμφέροντα του ΕΘΝΙΚΟΥ MEGA-ΕΡΓΟΛΑΒΟΥ.
Τι σημαίνει η σύμβαση 717 του 2014
Σχεδόν τρεις εβδομάδες μετά από το δυστύχημα των Τεμπών όσοι αναζητούν το «γιατί» σταματούν στην περιβόητη πλέον σύμβαση 717 του 2014. Γιατί είναι τόσο κομβική αυτή η σύμβαση;
«Στις 26/9/2014, δηλαδή επί πρωθυπουργίας Σαμαρά, η ΕΡΓΟΣΕ υπέγραψε την υπ’ αρ. 717/2014 σύμβαση, με συμβατικό αντικείμενο €41.297.174,41, για την ανάγκη ανάταξης των συστημάτων σηματοδότησης-τηλεδιοίκησης του σιδηροδρομικού άξονα Αθήνας- Θεσσαλονίκης, χωρίς τα οποία δεν υπάρχει ασφάλεια κυκλοφορίας και δεν επιτρέπεται από τους ευρωπαϊκούς κανονισμούς, που έχουν ενσωματωθεί στο ελληνικό δίκαιο, να γίνεται κυκλοφορία των τρένων με τέτοια πυκνότητα δρομολογίων και με ταχύτητες που υπερβαίνουν τα 140 χλμ/ώρα».
Την εκτέλεση της σύμβασης 717/2014 ανέλαβε η κοινοπραξία των εταιρειών ΤΟΜΗ ΑΒΕΤΕ (θυγατρική 100% του Άκτορα, νυν Ελλάκτωρ) και Alstom Transport SA. Τι συνέβη λοιπόν και την ώρα που το κράτος μας προχωρούσε στην αποκρατικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και διαδοχικές κυβερνήσεις και υπουργοί Μεταφορών ενω γνώριζαν περί των εγκληματικών ελλείψεων και είχαν τους πόρους οπως Βερελης ,Λιάπης , Χρυσοχοΐδης, Χατζηδάκης, Σπριντζης, Καραμανλής αυτοί γιατί προχωρούσαν σε θριαμβευτικές ανακοινώσεις για νέα έργα στο σιδηροδρομικό δίκτυο και για δήθεν καινούργια γρήγορα τρένα…»