fbpx

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ | Κλάδος αυτοκινήτου: Μειώσεις μισθών, απολύσεις και λουκέτα

0

Σε ρόλο πολυμήχανου Οδυσσέα, οι έμποροι αυτοκινήτων ευρισκόμενοι μπροστά στο φάσμα του λουκέτου και βλέποντας τον τζίρο τους να μειώνεται δραματικά, το έριξαν στις εισαγωγές μεταχειρισμένων αυτοκινήτων ως μια λύση ανάγκης και εξεύρεσης πόρων.

Από τη μια τα εργοστάσια αδυνατούν να παραδώσουν εγκαίρως τα αυτοκίνητα στους υποψήφιους αγοραστές και από την άλλη οι μεγάλες αυξήσεις στις τιμές των καινούργιων αυτοκινήτων συνθέτουν ένα εκρηκτικό μείγμα για την αγορά που ψάχνει, αλλά δεν βρίσκει τον βηματισμό της.

Μπορεί μέχρι τώρα οι ελεγκτές των αντιπροσωπειών στην Ελλάδα να κάνουν τα στραβά μάτια για την εισαγωγή των μεταχειρισμένων Ι.Χ. από τους ντίλερ, καθώς τα συμβόλαια που ο κάθε ντίλερ έχει με τον αντιπρόσωπο της μάρκας στη χώρα απαγορεύει ρητά την εισαγωγή μεταχειρισμένων Ι.Χ. από το εξωτερικό, όμως ξέρουν καλά πως με μειωμένους τζίρους οι ντίλερ αυτοί θα οδηγηθούν στον αφανισμό.

Με τα τρικ αυτά, με μειώσεις στις απολαβές των εργαζομένων και με μειώσεις σε προσωπικό και την κάλυψη δυο θέσεων από το ίδιο πρόσωπο, προσπαθούν να επιβιώσουν οι έμποροι στον κλάδο του αυτοκινήτου την τελευταία τριετία. Αυτό το ξέρουν καλά και τα εργοστάσια και οι αντιπροσωπείες τους στην Ελλάδα, είτε αυτές ανήκουν στις γνωστές και μετρημένες στα δάχτυλα του ενός χεριού οικογένειες ή απευθείας στα εργοστάσια, φέροντας ως όνομα τη μάρκα και το Α.Ε.

Οι δραματικές όμως εξελίξεις με τον πόλεμο στην Ουκρανία, τη μείωση της παραγωγής χάλυβαν που αποτελεί βασικό υλικό για την κατασκευή των αυτοκινήτων και τη μείωση της παραγωγής των απαραίτητων μικροτσίπ από την Ταϊβάνν έχουν ως τελικό αποτέλεσμα τη συρρίκνωση της γραμμής παραγωγής των εργοστασίων και την υπέρμετρη αύξηση του χρόνου παράδοσης. Ενώ ένα αυτοκίνητο πριν μια τριετία μπορούσε να παραδοθεί στον πελάτη-αγοραστή σε διάρκεια δυο μηνών, τώρα χρειάζονται για την παράδοσή του έξι και οκτώ μήνες.

Επιστροφή στο ζοφερό και ισοπεδωτικό 2010 για την αγορά του αυτοκινήτου, με τις τιμές να έχουν σκαρφαλώσει στην αγορά του καινούργιου κατά 25-30% καθιστώντας την απόκτηση αυτοκινήτου από αναγκαιότητα, πολυτέλεια. Αν δεν δοθούν άμεσα λύσεις και φορολογικά κίνητρα από το κράτος, η αγορά θα βυθιστεί για μια ακόμη φορά, πολλές επιχειρήσεις θα κλείσουν και χιλιάδες εργαζόμενοι θα βρεθούν να ψάχνουν και πάλι εργασία.

Λύστε το χειρόφρενο, στρίψτε το τιμόνι και πατήστε γκάζι, γιατί δεν μπορεί να ποντάρετε σε απαρχαιωμένους στόλους, ούτε στις εισαγωγές των μεταχειρισμένων, καθώς και τα εργοστάσια και οι αντιπροσωπείες θα πάψουν να κάνουν τα στραβά μάτια και τότε είναι που θα αρχίσουν τα όργανα και τα παρατράγουδα. Το λιοντάρι και η γαζέλα Τόμυ δεν μπορούν να τρώνε διαρκώς από το… ίδιο πιάτο.

Αλέξανδρος Κοντοπάνος

Αφήστε μια απάντηση

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra