fbpx

Άθλιοι παιδεραστές: Η σπέκουλα βασικό εργαλείο προπαγάνδας

0 179

Η σπέκουλα έχει μετονομαστεί στη νέα γλώσσα του marketing, σε viral.

Τι κάνει το viral marketing; “Επιδιώκει να διαδώσει πληροφορίες σχετικά με ένα προϊόν ή μια υπηρεσία από στόμα σε στόμα ή χρησιμοποιώντας το Διαδίκτυο και τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης. Ο στόχος είναι να εμπνεύσει ή να δημιουργήσει περιέργεια έτσι ώστε το περιεχόμενο να μοιραστεί με φίλους διαδικτυακούς ή φυσικούς ούτως ώστε να το παραλάβουν όσοι το δυνατόν περισσότεροι αποδέκτες.

Για να μπορεί να λειτουργήσει αυτός ο μηχανισμός θα πρέπει το περιεχόμενο να βασίζεται σε ένα γεγονός ή σε μια άποψη που θα αντέχει να γεννήσει παράλληλες ιστορίες,αληθινές ή λιγότερο αληθινές που να αντέχουν να γίνουν viral.

Το αποτρόπαιο έγκλημα της παιδεραστίας, η αμήχανη αντίδραση των αρχών αλλά και ο ίδιος ο νόμος που πολλές φορές δεν επιτρέπει στο κράτος και στην κάθε κυβέρνηση να διαδώσουν αυτά που πρέπει , δημιουργούν τις ιδανικές συνθήκες για viral , όχι πάντα αληθινές, ιστορίες.

Όλο αυτό γίνεται ακόμα μεγαλύτερο από τον φυσικό ανταγωνισμό των μέσων επικοινωνίας αλλά και του καθένα ξεχωριστά που προσπαθεί να επιβεβαιώσει οτι πάντα ξέρει κάτι παραπάνω.

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More