Άθλιοι παιδεραστές: Η σπέκουλα βασικό εργαλείο προπαγάνδας
Η σπέκουλα έχει μετονομαστεί στη νέα γλώσσα του marketing, σε viral.
Τι κάνει το viral marketing; “Επιδιώκει να διαδώσει πληροφορίες σχετικά με ένα προϊόν ή μια υπηρεσία από στόμα σε στόμα ή χρησιμοποιώντας το Διαδίκτυο και τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης. Ο στόχος είναι να εμπνεύσει ή να δημιουργήσει περιέργεια έτσι ώστε το περιεχόμενο να μοιραστεί με φίλους διαδικτυακούς ή φυσικούς ούτως ώστε να το παραλάβουν όσοι το δυνατόν περισσότεροι αποδέκτες.
Για να μπορεί να λειτουργήσει αυτός ο μηχανισμός θα πρέπει το περιεχόμενο να βασίζεται σε ένα γεγονός ή σε μια άποψη που θα αντέχει να γεννήσει παράλληλες ιστορίες,αληθινές ή λιγότερο αληθινές που να αντέχουν να γίνουν viral.
Το αποτρόπαιο έγκλημα της παιδεραστίας, η αμήχανη αντίδραση των αρχών αλλά και ο ίδιος ο νόμος που πολλές φορές δεν επιτρέπει στο κράτος και στην κάθε κυβέρνηση να διαδώσουν αυτά που πρέπει , δημιουργούν τις ιδανικές συνθήκες για viral , όχι πάντα αληθινές, ιστορίες.
Όλο αυτό γίνεται ακόμα μεγαλύτερο από τον φυσικό ανταγωνισμό των μέσων επικοινωνίας αλλά και του καθένα ξεχωριστά που προσπαθεί να επιβεβαιώσει οτι πάντα ξέρει κάτι παραπάνω.