fbpx

Αττικά Πολυκαταστήματα: “Ζεστό χρήμα” από αγορές tax free και αύξηση του τουρισμού

0 93

Παρά την παρατεταμένη κρίση, η εταιρία Αττικά Πολυκαταστήματα συνεχίζει όχι μόνο να αντέχει στις οικονομικές αναταράξεις αλλά και να αυξάνει τον τζίρο της αλλά και τα οικονομικά της μεγέθη της λόγω της σημαντικής αύξησης του τουριστικού ρεύματος.

Πέρασαν 13 ολόκληρα χρόνια, το 2005, όταν το πρώτο πολυτελές πολυκατάστηµα που δηµιουργήθηκε από τον συνεταιρισμό του Οµίλου Πειραιώς, την τότε εισηγµένη εταιρεία Elmec Sport και οµάδα επιχειρηµατιών της λιανικής αγοράς, µε επικεφαλής τον Κωνσταντίνο Λαµπρόπουλο, ανακάτεψε την «τράπουλα» στην αθηναϊκή αγορά, µετέβαλε τον εµπορικό χάρτη, συνεχίζοντας να χαρίζει κέρδη στους βασικούς µετόχους του. Πολλοί στην επιχειρηματική πιάτσα μιλούν ότι όλα αυτά τα χρόνια οι μέτοχοι, έμπειροι λιανέμποροι με ένα πολύ σφιχτό management διαχειρίστηκαν σωστά τα κέρδη και τα εμπορεύματα. Η πολύ σημαντική συµφωνία επιστροφής των αδιάθετων εµπορευµάτων προς τους αρχικούς προµηθευτές, είχε ως αποτέλεσμα ο όµιλος να µην υποφέρει από τον «πονοκέφαλο» της λιανικής, που δεν είναι άλλος από το απαξιωµένο εµπόρευµα.

Οικονομικά μεγέθη

Αύξηση του κύκλου εργασιών της κατά 11,8% εμφάνισε η Αττικά Πολυκαταστήματα το πρώτο τρίμηνο του 2018, στην οποία συνέβαλαν καταλυτικά οι αγορές tax free (με επιστροφή ΦΠΑ για πολίτες που ταξιδεύουν στην Ελλάδα από χώρες εκτός Ε.Ε.), που αναπτύσσονται με υψηλούς ρυθμούς χάρη στην αύξηση του τουρισμού.

Σύμφωνα με στοιχεία της διοίκησης της εταιρίας μόνο από τη συγκεκριμένη κατηγορία εισέπραξε 1 εκατ. ευρώ ή 33% επιπλέον του περσινού τζίρου στο α’ τρίμηνο της χρονιάς. Κατά την εξεταζόμενη περίοδο οι αγορές tax free από τα πολυκαταστήματα attica ανήλθαν σε 3,608 εκατ. ευρώ από 2,716 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι.

Οι συνολικές πωλήσεις ανήλθαν σε 42,342 εκατ. ευρώ από 37,875 εκατ. ευρώ αντίστοιχα. Ανά κατάστημα οι επιδόσεις της εταιρείας στο α’ τρίμηνο του 2018 έχουν ως εξής: Τοattica στο City Link εμφάνισε πωλήσεις 21 εκατ. ευρώ σημειώνοντας αύξηση 9%, το attica στο Golden Hall, 11,747 εκατ. ευρώ (αύξηση 12%), ενώ με πτώση 20% στα 365 χιλ. ευρώ έκλεισε το α’ τρίμηνο για το attica στο The Mall Athens, επίδοση που αποτυπώνει τη διακοπή λειτουργίας του καταστήματος κατά τη διάρκεια εργασιών ανακαίνισης.

Ισχυρή ανάπτυξη σημειώθηκε στο α’ τρίμηνο της τρέχουσας χρήσης η δραστηριότητα στη Θεσσαλονίκη, με το attica στο εμπορικό κέντρο Cosmos να εμφανίζειπωλήσειςενισχυμένεςκατά16% στα 3,673 εκατ.
ευρώ.

Αύξηση 14% εμφάνισαν οι πωλήσεις τ ο υ casual attica σ τ ο Mediterranean Cosmos ανερχόμενες σε 395 χιλ. ευρώ, ενώ το κατάστημα της Mac στο ίδιο εμπορικό κέντρο πρόσθεσε επιπλέον 160 χιλ. ευρώ στον κύκλο εργασιών της εταιρείας (αύξηση 60% από τη δραστηριότητα άλλου σήματος στο ίδιο σημείο πέρυσι).

Το attica στην οδό Τσιμισκή συνεχίζει να υπεραποδίδει και εμφάνισε πωλήσεις 4,817 εκατ. ευρώ στο α’ τρίμηνο, ενισχυμένες κατά 16,3%.

Eπίσης, επιπλέον 180 χιλ. ευρώ πρόσθεσε στις πωλήσεις η νέα boutique Armani Exchange που άνοιξε η Αττικά Πολυκαταστήματα, σήμα που σχεδιάζει να αναπτύξει περαιτέρω.

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More