ΑΒ – LIDL
Θα έχει και συνέχεια η ανταλλαγή… πυρών μέσω διαφημίσεων που οι δύο μεγάλοι όμιλοι σούπερ μάρκετ της χώρας επιχειρούν τελευταία.
Οι Βέλγοι αποφάσισαν να… επιτεθούν στους Γερμανούς μόλις διαπίστωσαν ότι το μερίδιο τους κινδυνεύει ιδιαίτερα μεταξύ των καταναλωτών που λόγω ακρίβειας στρέφονται στα φθηνά τρόφιμα. Οι Γερμανοί ανταπαντούν ότι πουλάνε φθηνά διότι πουλάνε τα προϊόντα σε κούτες και έτσι μειώνουν το κόστος.
Μακάρι η κόντρα αυτή να έχει αποτέλεσμα για την τσέπη του καταναλωτή που εξακολουθεί να αγοράζει πολλά προϊόντα σε τιμές… προ κρίσης!