ΑΒ Βασιλόπουλος: Η στρατηγική για να διατηρήσει τα «ηνία» της αγοράς
Σε μεγάλο κερδισμένο του λιανεμπορίου, λόγω της κατάρρευσης του Μαρινόπουλου, αναδεικνύεται η ΑΒ Βασιλόπουλος. Η αλυσίδα σούπερ μάρκετ φαίνεται να κερδίζει έδαφος έναντι του ανταγωνισμού, καθώς φιγουράρει στη πρώτη θέση με βάση τα μερίδια αγοράς.
Την ώρα που η αγορά στα είδη διατροφής καταγράφει σημαντική πτώση στην διάρκεια του έτους, η ΑΒ Βασιλόπουλος καταγράφει αύξηση τζίρου 13,7% στο εννεάμηνο, με τον κύκλο εργασιών να διαμορφώνεται στα 1,6 δισ. ευρώ.
Το μεγάλο «στοίχημα» για τον επικεφαλής της αλυσίδας, Λεωνίδα Βρεττάκο, είναι η διατήρηση της υπάρχουσας θέσης και την «επόμενη μέρα», δηλαδή μετά την υλοποίηση του deal που αναμένεται να αλλάξει τις ισορροπίες στον κλάδο, μεταξύ Μαρινόπουλου και Σκλαβενίτη.
Η ΑΒ Βασιλόπουλος, έχοντας ταμειακά διαθέσιμα άνω των 100 εκατ. ευρώ, ανέβασε τον πήχη των επενδύσεων της στα 54 εκατ. ευρώ. Αυτό δείχνει ότι η διοίκηση έχει «ανοιχτά μάτια» σε ευκαιρίες εξαγοράς άλλων εταιρειών, ώστε να ενισχύσει το «άρμα» της και την θέση της στον ανταγωνισμό.