ΑΒ Βασιλόπουλος: Δράσεις για την Εταιρική Κοινωνική Υπευθυνότητα
Η ΑΒ Βασιλόπουλος βρέθηκε δίπλα στον Άνθρωπο, τα Προϊόντα και το Περιβάλλον, υλοποιώντας τις δεσμεύσεις και υποσχέσεις της και το 2022 με τον πρωταρχικός της στόχο να κυριαρχεί: «να κάνει τη διαφορά στις ζωές των ανθρώπων».
Οι Δράσεις Εταιρικής Υπευθυνότητας που πραγματοποίησε το 2022 και παρουσιάζονται στην αντίστοιχη έκθεση, αποτελούν μέρος ενός ευρύτερου πλάνου πρωτοβουλιών στο πλαίσιο του ESG (Περιβάλλον – Κοινωνία – Εταιρική Διακυβέρνηση), επιβεβαιώνοντας πως στην ΑΒ το καλό είναι για όλους καθώς και τη δέσμευσή της να επιστρέφει το καλό στους πάνω από 2 εκ. πελάτες της.
Στην ΑΒ το θέμα της βιωσιμότητας είναι πολύ ψηλά, γεγονός που αποτελεί πλέον συνειδητή επιλογή της να συμβάλει στην ατζέντα των Ηνωμένων Εθνών για τη βιώσιμη ανάπτυξη. Η εταιρεία έχει δεσμευτεί να υιοθετήσει και να υπηρετεί μέσω των δράσεων της τους 17 Διεθνείς Στόχους του Οργανισμού και ενισχύοντας μέχρι το 2030 το οικολογικό και ανθρωπιστικό της αποτύπωμα.
Καλό για τον Άνθρωπο
H ΑΒ Βασιλόπουλος νοιάζεται για τους 14.000 ανθρώπους της, μέλη της ΑλφαΒητικής οικογένειας, στους οποίους εξασφαλίζει συνεχώς ένα περιβάλλον εργασίας σύγχρονο και οργανωμένο, με ίσες ευκαιρίες για όλους, που πληροί τις απαιτήσεις για δια βίου μάθηση και εξέλιξη. Συνολικά, το 2022 επένδυσε σε σχεδόν 310.800 εκπαιδευτικές ώρες για το εργατικό της δυναμικό, ενώ παράλληλα ενδιαφερόμενη για την ευεξία και ψυχική υγεία των ανθρώπων της, εξασφάλισε την πρόσβαση σε ειδικούς συμβούλους ψυχικής υγείας.
Έμπρακτα αποδεικνύει ότι πρόκειται για ένα εργασιακό περιβάλλον που σέβεται τη διαφορετικότητα και δρα ενάντια στις προκαταλήψεις. Στο πλαίσιο ενεργειών Διαφορετικότητας, Ισότητας και Συμπερίληψης με επίκεντρο τις ευκαιρίες απασχόλησης, το 2022 πραγματοποίησε συνεργασίες με ΜΚΟ με στόχο την ενίσχυση των πυλώνων «Ηλικία» και «Εθνικότητα».. Αποτέλεσμα, το 83% των εργαζομένων της να δηλώνουν υπερήφανοι που ανήκουν στην ΑΒ.
Επιστρέφοντας την εμπιστοσύνη των πάνω από 2 εκατομμύρια πελατών της, η ΑΒ φροντίζει να είναι κοντά στις τοπικές κοινωνίες και τους συνανθρώπους μας. Μέσα από το πρόγραμμα δωρεάς κοντόληκτων τροφίμων συνεχίζει να πρωτοστατεί, δωρίζοντας πάνω από 9,1 εκατομμύρια γεύματα σε 250 φορείς και 123.000 συνανθρώπους, καλύπτοντας έως και το 90% των αναγκών σίτισης των φορέων συνεργασίας.
Αντιλαμβανόμενη δε, πώς για να επηρεάσεις τον κόσμο, πρέπει να επηρεάσεις τη νέα γενιά, συνεχίζει να είναι Χρυσός Δωρητής του προγράμματος ΔΙΑΤΡΟΦΗ, που υλοποιεί το Ινστιτούτο Prolepsis, προσφέροντας 80.000 γεύματα σε μαθητές σε σχολεία που είχαν ανάγκη, προωθώντας ταυτόχρονα την υγιεινή διατροφή, ενώ παράλληλα σε συνεργασία με το Ελληνικό Παιδικό Μουσείο συμβάλλει ώστε οι μικροί μας φίλοι, μέσω βιωματικών δράσεων, να μάθουν την αξία της υγιεινής διατροφής μέσα από το «Το Αβητάρι της ισορροπημένης διατροφής».