Black Friday 2021 Vs 2020: Ποιος κερδίζει την μάχη στο λιανεμπόριο;
Συγκρίνοντας τα φετινά με τα περσινά στοιχεία της Brand Index για τον χώρο του λιανεμπορίου, διαπιστώνεται ότι οι αποκλειστικοί online retailers κέρδισαν έδαφος -όπως είναι φυσικό- όλες τις περιόδους των lockdown 2020-21 έναντι των μεγάλων omnichannel παικτών: οι καταναλωτές έκαναν τις αγορές τους online, μην έχοντας άλλη επιλογή, όμως…
Οι αμιγώς online παίκτες συστηματικά υπολείπονται -έστω και σε μικρό βαθμό- σε αντιλαμβανόμενη εικόνα ποιότητας προϊόντων και value for money.
Μόλις άνοιξαν τα καταστήματα, οι καταναλωτές επανήλθαν στις offline αγορές τους, κράτησαν όμως και την εναλλακτική του online shopping ή browsing.
Αυτό το γεγονός την φετινή χρονιά, ειδικά τις παραμονές του Black Friday έφερε την ομάδα των αποκλειστικών online retailers πολύ κοντά -αν και οριακά χαμηλότερα- στους παραδοσιακούς omnichannel retailers, τόσο σε περίσκεψη για τις επόμενες αγορές, όσο και σε αντιλαμβανόμενο value for money.