fbpx

Coca Cola: Διευρύνει το ανθρώπινο δυναμικό, νέα ψηφιακά εργαλεία και πολλά προϊόντα

0

Η Coca-Cola Τρία Έψιλον, στο πλαίσιο της φετινής παρουσίας της στην έκθεση HoReCa, ανέδειξε το διευρυμένο 24/7 χαρτοφυλάκιό της και τη στρατηγική της για τη δυναμική στήριξη του κλάδου HoReCa. Η εταιρεία ενισχύει το ανθρώπινο δυναμικό και επενδύει σε δεξιότητες της Ομάδας Πωλήσεων, εισάγει νέα ψηφιακά εργαλεία και προσφέρει ευκαιρίες ανάπτυξης, με όραμα ένα πιο «δυνατό» HoReCa.

Όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση, θέτοντας ως προτεραιότητά της να εμπλουτίζει την καταναλωτική εμπειρία, η Coca-Cola Τρία Έψιλον παρουσίασε το σχεδιασμό της για τη Vodka Finlandia, σε συνέχεια της πρόσφατης εξαγοράς της από τον Όμιλο Coca-Cola Hellenic Bottling Company. Πρόκειται για ένα κορυφαίο brand παγκοσμίως, με σημαντική παρουσία στον κλάδο HoReCa, για το οποίο η εταιρεία σχεδιάζει δυναμικά πλάνα περαιτέρω ανάπτυξης. Ταυτόχρονα, ανακοίνωσε τη νέα σειρά Botanicals της Finlandia, που απευθύνεται σε ένα ακόμα ευρύτερο φάσμα καταναλωτικών προτιμήσεων και περιστάσεων κατανάλωσης, ενώ παράλληλα δίνει νέο παλμό στα παραδοσιακά καλοκαιρινά ποτά, ενόψει της θερινής σεζόν.

Αφήστε μια απάντηση

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra