Coca-Cola: Σιγά μη «χτυπήσει» Ζαγόρι, Βίκος και Θεόνη…
Το νερό Lurisia από την Coca–Cola δεν είναι απειλή για τα ελληνικά εμφιαλωμένα νερά Ζαγόρι, Βίκος και Θεόνη.
Οι καταναλωτές, ειδικά αυτοί με εισόδημα που τους επιτρέπει τις επιλογές, έχουν αρχίσει να εκπαιδεύονται. Επιλέγουν εμφιαλωμένο νερό με κριτήριο το περιεχόμενο, δηλαδή την ποιότητα του νερού και όχι το μάρκετινγκ.
Τα ελληνικά εμφιαλωμένα νερά είναι υψηλής ποιότητας και εξαιρετικά χαμηλής τιμής σε σχέση με όλη την Ευρώπη.
H KOKA δεν το τολμησε . η Αθηναϊκή Ζυθοποιία όμως το τολμησε. Πηγε και αγόρασχε προσφατως την ζυθοποιία του Π.Μάμου στην Πάτρα. Ψαχνει με καθε τροπο να μειωσει την Ελληνικη παραγωγη μπύρας.
Ας προσεχουμε τι γραφουμε κε Πέτρο. H Μάμος έκλεισε με την παλιά της μορφή κάπου το 1975. Ξαναβγήκε στην αγορά πριν 4 περίπου χρόνια, όταν η οικογένεια Μάμου έκανε συμφωνία με την Αθηναϊκή, να την παράγει η τελευταία στο εργοστάσιό της στην Πάτρα. Δεν στέκουν οι ιστορίες με δράκους ότι κάποιος αγορασε την Μάμος. Δημιουργηθηκαν και θεσεις εργασιας, ουτε αυτο θελουμε τελικα ;