fbpx

ΔΕΠΑ: Στόχος η ενεργειακή ασφάλεια της χώρας, σε πρώτο πλάνο ο καταναλωτής

0 143

Ένα δίχτυ προστασίας έχει απλώσει η ΔΕΠΑ για τους καταναλωτές, με γενέες εκπτώσεις από τον Οκτώβριο του 2021 μέχρι και τον Απρίλιο του 2022, εκπτώσεις τόσο σε οικιακούς καταναλωτές όσο και σε βιομηχανικές μονάδες και σε νοσοκομεία, το ύψος των οποίων έφτασε τα 140 εκατομμύρια ευρώ, σε μια περίοδο πρωτοφανούς ανόδου των διεθνών τιμών του φυσικού αερίου.

Την χρονιά που μας πέρασε η ΔΕΠΑ Εμπορίας παρουσίασε σημαντική ανάπτυξη τόσο σε επίπεδο μικτής κερδοφορίας όσο και σε μερίδιο αγοράς φτάνοντας το 55% από 39% που ήταν το 2020 καταγράφοντας μια αύξηση του μεριδίου της κατά 41%. Οι στόχοι αυτοί επιτεύχθηκαν χάρη στην ενεργητική εμπορική της πολιτικής και την ορθή διαχείριση του χαρτοφυλακίου της αλλά και του μείγματος των συμβάσεων.

Η συμβολή της ΔΕΠΑ Εμπορίας στην εθνική οικονομία κατά την διάρκεια της ενεργειακής κρίσης, μέσω εκπτώσεων, μερισμάτων και φόρων μετράται στο ποσό των 317 εκατομμυρίων ευρώ. Τα συνολικά προ φόρων κέρδη ανήλθαν στο ύψος των 334.956.189 ευρώ και μόνο τα 241.461.144 ευρώ είναι επαναλαμβανόμενα κέρδη από την χονδρεμπορική δραστηριότητα.

Το 2021 η εταιρεία κατάφερε να τροφοδοτήσει την ελληνική βιομηχανία προσφέροντας ανταγωνιστικά και σταθερά τιμολόγια, ενώ το τελευταίο τρίμηνο του περασμένου έτους κατά το οποίο οι τιμές διεθνώς του φυσικού αερίου εκτινάχθηκαν στα ύψη η εταιρεία προχώρησε σε γενναίες οριζόντιες εκπτώσεις σε όλα τα ελληνικά νοικοκυριά που χρησιμοποιούν φυσικό αέριο.

Οι εκπτώσεις αυτές ξεπέρασαν σε ύψος τα 55 εκατομμύρια ευρώ, ενώ η διοίκηση της εταιρεία δηλώνει ικανοποιημένη από το γεγονός πως η έκτακτη εισφορά στα κέρδη της εταιρείας θα χρησιμοποιηθεί για την στήριξη των ελληνικών νοικοκυριών. Παρότι μιλάμε για μια ανώνυμη εταιρεία η διοίκηση δεν λησμονεί ότι ο βασικός μέτοχος είναι το ελληνικό δημόσιο και εκτός από την ανάγκη η εταιρεία να συμβάλει τα μάλα στην ενεργειακή ασφάλεια της χώρας προσφέρει στο μέτρο του δυνατού χαμηλές τιμές στον Έλληνα καταναλωτή. Μια από τις βασικές επιδιώξεις της εταιρείας ήταν και είναι να στηριχθούν οι βιομηχανικοί πελάτες ώστε να επιτευχθεί η βιωσιμότητά τους και να υποστηριχθεί η ανταγωνιστικότητα των ελληνικών προϊόντων.

Για το λόγο αυτό καθ’ όλη την διάρκεια της περασμένης χρονιάς, προσφέρθηκαν στους βιομηχανικούς πελάτες της σταθερά τιμολόγια, με τελικό αποτέλεσμα όσες βιομηχανίες τα επέλεξαν είχαν χαμηλές τιμές κατά την διάρκεια του έτους. Μια στρατηγική που συνεχίζει να εφαρμόζει η εταιρεία με απτά αποτελέσματα για τους πελάτες της.

Αλέξανδρος Κοντοπάνος

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More