fbpx

Dior Hellas: Βλέπει άνοδο πωλήσεων 6% για εφέτος – Στο +33% τα έσοδα το 2021

0 119

Κάτι παραπάνω από ένα εκατομμύριο ευρώ θα χωρίζουν την Parfums Christian Dior Hellas, με παρουσία στην τοπική αγορά σε καλλυντικά και αρώματα, από τις επιδόσεις της το 2019 εάν επιτευχθεί η πρόβλεψη της διοίκησης, με επικεφαλής τον Riccardo Mascambruno, για αύξηση του κύκλου εργασιών της εταιρείας κατά 6% το 2022.

Προϋπόθεση είναι να μην υπάρξουν απρόβλεπτα αρνητικά γεγονότα σχετιζόμενα με την εικόνα που θα λάβει εφέτος η οικονομική δραστηριότητα σε εθνικό επίπεδο, η οποία ευνοείται από το ανοδικό τουριστικό ρεύμα.

Συνετές επενδύσεις

Όπως αναφέρει η διοίκηση στην οικονομική έκθεση που συνοδεύει τα αποτελέσματα της περσινής χρονιάς, η έναρξη του 2022 έδωσε αρχικά την ελπίδα ότι θα αποτελούσε τη χρονιά της πλήρους επανάκαμψης στα επίπεδα του 2019.

Δυστυχώς ο πόλεμος στην Ουκρανία με την πλήρη αβεβαιότητα που υπάρχει αυτή τη στιγμή ως προς τον χρόνο λήξης του, καθώς και τα συνεχιζόμενα προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα έχουν πυροδοτήσει πληθωριστικές πιέσεις που περιορίζουν το διαθέσιμο εισόδημα των καταναλωτών και θέτουν σε κίνδυνο την προοπτική οικονομικής ανάπτυξης.

Σημειώνεται πάντως ότι οι μέχρι τώρα οικονομικές αποτυπώσεις της αυξημένης καταναλωτικής ζήτησης και οι ευοίωνες τουριστικές προοπτικές της χώρας επιτρέπουν συγκρατημένη αισιοδοξία.

Η εταιρεία με βάση αυτές τις εξελίξεις προχωρά εφέτος σε συνετή αύξηση των επενδυτικών της δραστηριοτήτων, δίνοντας έμφαση στην ανακαίνιση κεντρικών σημείων πώλησης μεγάλων πελατών της και σε συγκεκριμένα λανσαρίσματα.

Όπως επισημαίνεται, η εταιρεία με μηδενικό δανεισμό και ισχυρό ταμειακό απόθεμα, θα ξεπεράσει όλες τις δυσκολίες του οικονομικού περιβάλλοντος, θα ανακάμψει γρήγορα και θα ενισχυθεί σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

Αύξηση πωλήσεων 33,12%

Η Dior Parfums κατόρθωσε να αυξήσει τις καθαρές πωλήσεις της το 2021 κατά 33,12% στα 16,269 εκατ. ευρώ συγκριτικά με το 2020 (12,221 εκατ. ευρώ), όταν το 2019, τελευταίο έτος κανονικότητας πριν την πανδημία, ο κύκλος εργασιών της εταιρείας ήταν στα 18,456 εκατ. ευρώ.

Το μικτό περιθώριο κέρδους κινήθηκε αυξητικά κατά 1,5% σε σχέση με το 2020, ενώ τα λοιπά συνήθη έξοδα μειώθηκαν κατά 70,73% λόγω στην έκτακτη υποστήριξη που δόθηκε το 2020 από την μητρική στην ελληνική θυγατρική.

Μειωμένα κέρδη και διαθέσιμα

Τα κέρδη προ φόρων διαμορφώθηκαν σε 1,104 εκατ. ευρώ έναντι 1,840 εκατ. ευρώ το 2020, ενώ τα κέρδη μετά από φόρους ήταν επίσης μειωμένα στις 775 χιλ. ευρώ από 1,345 εκατ. ευρώ.

Ο συντελεστής διαθεσίμων σε σχέση με το κυκλοφορούν ενεργητικό διαμορφώθηκε σε 22,09% (2020: 42,90%) και οφείλεται, σύμφωνα με την εταιρεία, στη μείωση του μετοχικού κεφαλαίου κατά 2,810 εκατ. ευρώ και απόδοση στους μετόχους.

Η εταιρεία διατηρεί τα ίδια κεφάλαια σε πολύ καλά επίπεδα, αφού αντιπροσωπεύουν το 146,10% του μετοχικού κεφαλαίου της εξ ου και θα προτείνει μέρισμα ύψους 250.000 ευρώ.

Διατηρεί τα μερίδιά της

Η εταιρεία διατηρεί ωστόσο τα μερίδια της. Ειδικά στην αγορά επιλεκτικής διανομής, όπου έχει παρουσία με αρωματικά και καλλυντικά προϊόντα περιποίησης προσώπου και σώματος, διατηρεί την 2η θέση σε μερίδιο αγοράς.

Κι αυτό «παρ’ όλες τις σημαντικές προκλήσεις τις οποίες αντιμετώπισε ως αποτέλεσμα της βαθιάς οικονομικής ύφεσης της χώρας και της περαιτέρω επιδείνωσης των οικονομικών μεγεθών εξαιτίας των επιπτώσεων της επιδημίας Covid-19», όπως επισημαίνεται.

Πελατοκεντρική στόχευση

Να σημειωθεί ότι ο κλάδος της επιλεκτικής, στον οποίο δραστηριοποιείται η Dior, είναι έντονα ανταγωνιστικός, δεδομένου ότι πολλά από τα ισχυρά brands λειτουργούν με σχήμα αντιπροσωπείας και ως εκ τούτου μπορούν και πετυχαίνουν οικονομίες κλίμακας λόγω της αντιπροσώπευσης πολλών εταιρειών.

Αντίθετα, η Dior λειτουργεί αυτόνομα, όπως επισημαίνει χαρακτηριστικά η διοίκηση.

Σε αυτό το περιβάλλον εστιάζει στον καταναλωτή με υψηλής ποιότητας προϊόντα και υπηρεσίες που διαθέτει μέσα από ένα εκτεταμένο δίκτυο υψηλά καταρτισμένων πωλητών.

Η εταιρεία διαθέτει κατάστημα στην Μύκονο (Μaison Christian Dior Mykonos) με αποκλειστική διάθεση premium σειράς καλλυντικών προϊόντων απευθείας στον καταναλωτή. Παράλληλα, στην εμβληματική παραλία του Αστέρα παρουσίασε το pop up store, Dioriviera, το πρώτο κατάστημα του Dior Beauty στην Αθήνα που θα φιλοξενεί έως τις αρχές Οκτωβρίου την πιο πολυτελή σειρά αρωμάτων του οίκου, καθώς και κάποιες κλασικές επιλογές αρωμάτων, μακιγιάζ και περιποίησης δέρματος.

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More