Διψήφια ανάπτυξη για τις διαφημιστικές
Οι κορυφαίοι στην κατάταξη με βάση τα μικτά αποτελέσματα του 2021 είναι οι εξής:
Bold Ogilvy (18,32 εκατ. ευρώ με άνοδο 19,2%), ΜΜS – Publicis (9,63 εκατ. ευρώ και άνοδος 1,6%), The Newtons Laboratory (7,43 εκατ. ευρώ με άνοδο 16,31%), McCann Erickson (6,71 εκατ. ευρώ και άνοδος 30,39%) και DDB (6,57 εκατ.ευρώ και άνοδος 8,21%). Αυτές οι πέντε εταιρείες μαζί και με τη Spot Thompson (5,8 εκατ. ευρώ και άνοδος 12,77%) είναι εκείνες που κινήθηκαν πάνω από το «ψυχολογικό όριο» των 5 εκατ. ευρώ όσον αφορά τα μικτά τους αποτελέσματα.
Σημειώνεται πως η μοναδική αλλαγή σε αυτό το top 5 σε σχέση με το 2020 συνίσταται στη μετακίνηση της McCann Erikscon στην 4η θέση, κάνοντας την DDB να υποχωρήσει μία θέση.