winbank: Εκτός λειτουργίας το e-banking της Τράπεζας Πειραιώς
Εκτός λειτουργίας βρίσκεται από το πρωί η ηλεκτρονική τραπεζική (winbank) της Τράπεζας Πειραιώς.
Σε εργάσιμη ημέρα και ώρα αιχμής, αφού Σάββατο πρωί πολλοί συναλλασσόμενοι βρίσκουν χρόνο για να τακτοποιήσουν συναλλαγές και υποχρεώσεις, η Winbank είναι εκτός λειτουργίας και δεν υπάρχει κανένας τρόπος επικοινωνίας πελάτη- τράπεζας.
Σύμφωνα με επιβεβαιωμένες καταγγελίες πελατών της Τράπεζας Πειραιώς το πρόβλημα που εμφανίστηκε από νωρίς το πρωί, συνεχίζεται και μέχρι αυτή την ώρα.
Πρέπει να σημειωθεί ότι η σύνδεση με τo web banking της Τράπεζας είναι αδύνατη με οποιοδήποτε μέσο (κινητό, τάμπλετ ή υπολογιστή), ενώ δεν υπάρχει απάντηση στις κλήσεις στο τηλεφωνικό της κέντρο.
Σημειώνεται ότι πελάτες της Πειραιώς που είχαν υποστεί την ίδια ταλαιπωρία πριν μερικές εβδομάδες είχαν λάβει μήνυμα- δέσμευση από την διοίκηση της Τράπεζας ότι την επόμενη φορά που θα απευθυνθούν για κάποιο αίτημά τους, θα ελάμβαναν άμεση ανταπόκριση κατά προτεραιότητα.
Σήμερα που προέκυψε ανάγκη αυτή η δυνατότητα να αξιοποιηθεί, ούτε αυτή η υπηρεσία παρέχεται. Για τις ανάγκες του ρεπορτάζ σημειώνουμε ότι τερματίσαμε την κλήση στο τριακοστό δεύτερο λεπτό!
Κατά τα λοιπά η διοίκηση της Τράπεζας αναμένει, όπως δηλώνει, εκδήλωση τεράστιου ενδιαφέροντος, κατά την επικείμενη αύξηση κεφαλαίου…