fbpx

Elpedison: Το μεγάλο λάθος;

0

Προς τη λάθος κατεύθυνση κινείται η στρατηγική μάρκετινγκ της Elpedison, να επεκτείνεται με πολλά και δαπανηρά -τόσο σε κόστος κατασκευής, όσο και σε λειτουργικά έξοδα- σημεία πώλησης σε διάφορα σημεία της Ελλάδας. Όπως αποδεικνύεται, εκ του αποτελέσματος, δεν κατορθώνουν ούτε να πιάσουν το σφυγμό του καταναλωτή ούτε να τον φέρουν κοντά στην εταιρία.

Ειδικά στην παρούσα φάση του νέου, άγνωστης διάρκειας, lockdown, με τα περισσότερα καταστήματα να παραμένουν κλειστά και τους δρόμους των πόλεων να είναι κάθε εβδομάδα και πιο άδειοι από κόσμο, το λαθος της Elpedison γίνεται εξόφθαλμο. Αν και για να λέμε την αλήθεια, το business plan της εταιρίας για τα σημεία πώλησης ουδέποτε ανταποκρίθηκε στις αρχικές προσδοκίες των εμπνευστών του, ακόμη και προ πανδημίας.

Η εταιρία, μέσα στα λίγα χρόνια που δραστηριοποιείται ως εναλλακτικός πάροχος ηλεκτρικού ρεύματος, έχει ανοίξει περί τα 17 σημεία πώλησης πανελλαδικά, τα οποία, επί της ουσίας, ελάχιστα έχουν προσφέρει στην επέκταση του χαρτοφυλακίου της και κατά συνέπεια στην πολυπόθητη αύξηση των συνδρομητών της.

Για του λόγου το αληθές, σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία του Ενεργειακού Χρηματιστηρίου, το μερίδιο αγοράς της Elpedison, παρά το άνοιγμα διαδοχικών καταστημάτων, παρά τις προσπάθειες από όλες τις πλευρές και την εντατική διαφημιστική προώθηση, έπεσε πλέον κάτω από το 5%, στο 4,87%.

Όσοι δραστηριοποιούνται στον κλάδο της ενέργειας γνωρίζουν ότι, σε ό,τι αφορά αυτού του είδους τις εταιρίες, η προσέλκυση υποψηφίων πελατών πραγματοποιείται κατά κύριο λόγο μέσω των call center και της διαφήμισης, ενώ η εγγραφή των νέων πελατών διεκπεραιώνεται ηλεκτρονικά.

Εξάλλου, αφού κάποιος ενταχθεί στο πελατολόγιο του παρόχου, η εξυπηρέτηση γίνεται σχεδόν αποκλειστικά τηλεφωνικά, ενώ και οι πληρωμές γίνονται ή μέσω e-banking ή με έναν τρόπο που έχουν αξιοποιήσει ήδη άλλοι πάροχοι, δηλαδή μία συνεργασία που αξιοποιεί ένα υπάρχον δίκτυο με πολλά φυσικά καταστήματα (όπως για παράδειγμα Γερμανός, ΟΠΑΠ, κ.λπ.). Άρα, πότε χρειάζεται ο καταναλωτής το φυσικό κατάστημα; Πρακτικά, ποτέ.

Δεν έχουν άδικο, λοιπόν, στελέχη της αγοράς που σχολιάζουν ότι,  ο πολλαπλασιασμός των καταστημάτων δεν είναι παρά… χάσιμο χρημάτων και, μάλιστα, σε μια περίοδο που όλες οι επιχειρήσεις, όσο κερδοφόρες και αν είναι, προσπαθούν με κάθε τρόπο να διαφυλάξουν την πολύτιμη ρευστότητά τους.

 
Αφήστε μια απάντηση

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra