Εθνική Ασφαλιστική: Ένα βήμα μπροστά με τη νέα υπηρεσία MyEthniki
Με ένα νέο μέλος στην ψηφιακή της οικογένεια, η Εθνική Ασφαλιστική δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες της μέσα από την οθόνη του κινητού τους, του υπολογιστή τους ή του tablet τους, με τον πιο εύληπτο και άμεσο τρόπο, να έχουν πρόσβαση στα στοιχεία του συμβολαίου τους και μια σειρά από χρήσιμες πληροφορίες.
Χρησιμοποιώντας το νέο σύγχρονο portal πελατών της, MyEthniki, οι πελάτες της Εθνικής Ασφαλιστικής μπορούν να δουν τις καλύψεις των συμβολαίων τους, τις πληροφορίες των καλυπτόμενων μελών, να κατεβάσουν τα έντυπά τους, να ενημερωθούν για τις εκκρεμότητες πληρωμής ασφαλίστρων και φυσικά να εξοφλούν τα ασφάλιστρά τους online.
Με το νέο portal οι πελάτης της Εθνικής Ασφαλιστικής βρίσκουν επίσης πληροφορίες για το πού να απευθυνθούν σε περίπτωση ατυχήματος, ζημιάς ή νοσηλείας, καθώς και για την εξυπηρέτηση των συμβολαίων τους.
Το νέο portal πελατών είναι εύχρηστο και έχει σχεδιαστεί με βάση τις ανάγκες των πελατών. Η Εθνική Ασφαλιστική, επενδύοντας στην εξυπηρέτηση των πελατών της, ετοιμάζεται να εντάξει στο MyEthniki, εντός του 2022, κι άλλες σύγχρονες λειτουργικότητες, που θα αναβαθμίσουν ακόμα περισσότερο την εμπειρία των χρηστών, δίνοντάς τους μεγαλύτερο έλεγχο στα συμβόλαιά τους.