fbpx

Εθνική: Το «στοίχημα» του ψηφιακού μετασχηματισμού

0 120

Θα αλλάξει ριζικά η εικόνα των καταστημάτων της Εθνικής κατά τα επόμενα χρόνια, εκτίμησε από τους Δελφούς ο διευθύνων σύμβουλος της Τράπεζας.

Όπως είπε ο Παύλος Μυλωνάς, όλα θα αλλάξουν στα καταστήματα στα οποία θα προσέρχονται οι πελάτες μόνο για τις μεγάλες αποφάσεις τους, θα υπάρχει αυτοματοποιημένο back office, ενώ η τράπεζα θα περιορίσει σημαντικά τα κόστη της και θα πραγματοποιεί συνεργασίες με εταιρίες enterprise planning. Σημείωσε επίσης ότι, οι πελάτες των τραπεζών σήμερα δεν θέλουν να επισκεφθούν το κατάστημα, με αποτέλεσμα πάνω από το 95% των συναλλαγών να διενεργείται, πλέον, εκτός καταστημάτων.

Στο άμεσο μέλλον, πρόσθεσε ο κ. Μυλωνάς, τα καταστήματα θα χρησιμεύουν μόνο για τις μεγάλες αποφάσεις του πελάτη, όπως η αγορά κατοικίας και επενδυτικά-αποταμιευτικά προϊόντα. Γι’ αυτό τον λόγο, οι τράπεζες καλούνται να προσφέρουν εξελιγμένες ψηφιακές υπηρεσίες, καθώς το βασικό στοίχημα είναι ποιος θα συμβουλέψει σωστά, διατηρώντας τη σχέση με τον πελάτη.

Σωστή η εκτίμηση, το στοίχημα είναι μεγάλο…

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More