fbpx

Γαλλία: Φρένο στο «Social Leasing» ηλεκτρικών ΙΧ λόγω… μεγάλης επιτυχίας!

0

Η μεγάλη επιτυχία του επιδοτούμενου από το κράτος προγράμματος χρηματοδοτικής μίσθωσης (leasing) ηλεκτρικών οχημάτων για άτομα με χαμηλά εισοδήματα, που ξεκίνησε στις αρχές του τρέχοντος έτους είχε σαν αποτέλεσμα… την προσωρινή του διακοπή από τη Γαλλική κυβέρνηση.

Σύμφωνα με δημοσιεύματα των μέσων ενημέρωσης που επικαλούνται δηλώσεις στελεχών της γαλλικής κυβέρνησης, από την αρχή του έτους μέχρι σήμερα έχουν εγκριθεί 50.000 συμβάσεις χρηματοδοτικής μίσθωσης για τα νοικοκυριά με χαμηλό εισόδημα. Ενάμιση μήνα μετά την έναρξη του προγράμματος, ο αριθμός των συμβάσεων είναι υπερδιπλάσιος από τα 20.000 έως 25.000 οχήματα που είχαν αρχικά προϋπολογιστεί για ολόκληρο το 2024, και για το λόγο αυτό το πρόγραμμα αναστέλλεται προσωρινά και θα συνεχιστεί στα τέλη του 2024 για την έτος 2025.

Στο πλαίσιο του προγράμματος της γαλλικής κυβέρνησης, νοικοκυριά με ετήσιο εισόδημα κάτω των 15.400 ευρώ έχουν τη δυνατότητα να μισθώνουν ένα ηλεκτρικό όχημα με κόστος 100 έως 150 ευρώ το μήνα από τις αρχές του 2024. Τα 100 ευρώ ήταν διαθέσιμα για «οχήματα πόλης» και τα 150 ευρώ για «οικογενειακά οχήματα». Μια άλλη απαίτηση του προγράμματος είναι ο χρήστης του επιδοτούμενου οχήματος να διανύει τουλάχιστον 8.000 χιλιόμετρα ετησίως λόγω της δουλειάς του ή ο χώρος εργασίας του να απέχει περισσότερο από 15 χιλιόμετρα.

Ταυτόχρονα, οι επιδοτήσεις για τους αγοραστές συνεχίζονται

Η Γαλλία εξακολουθεί να προσφέρει τις άλλες επιδοτήσεις τους προγράμματος. Ως μέρος του κρατικού περιβαλλοντικού μπόνους οι αγοραστές ηλεκτρικών αυτοκινήτων στη Γαλλία απολαμβάνουν επιδοτήσεις από 5.000 έως 7.000 ευρώ, ανεξάρτητα από την οικονομική τους κατάσταση. Οι επιδοτήσεις του γαλλικού προγράμματος συνδέονται με τις εκπομπές CO2 από την παραγωγή των οχημάτων και των μπαταριών τους.

Ένα σύστημα αξιολόγησης αποφασίζει ποια οχήματα πληρούν τις προϋποθέσεις για την επιδότηση.Το σύστημα αξιολογεί διάφορα περιβαλλοντικά κριτήρια, συμπεριλαμβανομένων, για παράδειγμα, των χαρακτηριστικών του ίδιου του οχήματος, του βάρους του, της προέλευσης και των περιβαλλοντικών επιπτώσεων των χρησιμοποιούμενων υλικών, της οικολογικής ισορροπίας του εργοστασίου συναρμολόγησης και των διαδρομών μεταφοράς προς το σημείο πώλησης. Με τον τρόπο αυτό, είναι σχεδόν αδύνατο οι Κινέζοι κατασκευαστές να ικανοποιήσουν τα κριτήρια επιλεξιμότητας.

Πηγές: reuters.com, lefigaro.fr

Αφήστε μια απάντηση

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra