fbpx

Γαλλία: Ξεκίνησαν οι δοκιμές ηλεκτρικού λεωφορείου μήκους… 24 μέτρων!

0

Στην περιφέρεια της γαλλικής πρωτεύουσας, Île-de-France, πραγματοποιούνται οι πρώτες δοκιμαστικές διαδρομές με ένα ηλεκτρικό λεωφορείο διπλής άρθρωσης εξοπλισμένο με ένα επαγωγικό σύστημα φόρτισης στο δάπεδο, κατασκευασμένο από τηνAlstom. Η αρχή δημόσιων μεταφορών σχεδιάζει να αγοράσει έναν ολόκληρο στόλο ηλεκτρικών λεωφορείων μήκους 24 μέτρων.

Το όχημα των δοκιμών ονομάζεται Tzen 4 και αναπτύχθηκε από μια κοινοπραξία των εταιρειών VanHool, Kiepe Electric και Alstom για την Île-de-FranceMobilités. Είναι γνωστό από το 2021 ότι η αρχή των δημόσιων συγκοινωνιών για την ευρύτερη περιοχή του Παρισιού ενδιαφέρεται για αυτό το ηλεκτρικό λεωφορείο διπλής άρθρωσης. Ένα δείγμα μήκους 24 μέτρων έκανε τώρα το πρώτο του ταξίδι στο κέντρο επιχειρήσεων λεωφορείων στο Corbeil-Essonnes.

Τα αμαξώματα για τα λεωφορεία προέρχονται από τη VanHool, το σύστημα μπαταριών από την Kiepe Electric και το σύστημα SRS – η επαγωγική λύση φόρτισης – από την Alstom. Η γαλλική εταιρεία είχε ανακοινώσει το σύστημα της από το 2019. Πρόκειται για ένα σύστημα στατικής φόρτισης εδάφους «που φορτίζει τον εποχούμενο εξοπλισμό αυτόματα, σε πολύ υψηλή ισχύ και σε λίγα λεπτά», όπως εξηγεί η Alstom. Η φόρτιση μπορεί να πραγματοποιηθεί είτε σε στάση κατά τη λειτουργία του λεωφορείου είτε στο αμαξοστάσιο.

Συγκεκριμένα, η νέα λύση φόρτισης είναι μια περαιτέρω εξέλιξη ενός συστήματος φόρτισης της Alstom για τραμ. Η Alstom περιγράφει το πλεονέκτημα του συστήματος SRS ως το γεγονός ότι δεν απαιτείται υπέργεια υποδομή και ότι το σύστημα είναι αρθρωτό και συμβατό με όλους τους τύπους ηλεκτρικών λεωφορείων. Αυτές οι λύσεις χρησιμοποιούνται ήδη σε δώδεκα πόλεις σε όλο τον κόσμο.

Η Alstom δεν προσδιορίζει την ακριβή ισχύ φόρτισης. Το 2019, έγινε λόγος για 200 kW σε σχέση με ένα πρωτότυπο 12 μέτρων που παρουσιάστηκε στην ισπανική πόλη Μαλάγα. Η ανάπτυξη του συστήματος πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο ενός πιλοτικού έργου υπό την ηγεσία της Alstom που ονομαζόταν PALOMA.

Το 2021, το Île-de-France αναδείχθηκε ως το hotspot για την πρώτη εμπορική χρήση της τεχνολογίας. Η αρχή δημόσιων μεταφορών Île-de-France Mobilités ανέθεσε τη σύμβαση στην κοινοπραξία των VanHool, Kiepe Electric και Alstom για την κατασκευή ενός στόλου ηλεκτρικών λεωφορείων με διπλή άρθρωση.

Τα πολύ μεγάλα λεωφορεία πρόκειται να χρησιμοποιηθούν σε δύο νέες γραμμές της Bus Rapid Transit (BRT). Ο αριθμός των λεωφορείων δεν προσδιορίστηκε αρχικά. Ωστόσο, ακολούθησε μια συμφωνία πλαίσιο την άνοιξη του 2022, στην οποία παραχωρήθηκε στην Île-de-France Mobilités η επιλογή να παραγγείλει τουλάχιστον 56 μονάδες. Ωστόσο, μόνο ο ελάχιστος αριθμός είχε καθοριστεί εκείνη τη στιγμή. δεν αναφέρθηκε κανένα ανώτατο όριο ή δημοσιονομικό πεδίο εφαρμογής της συμφωνίας-πλαισίου.

Σύμφωνα με πληροφορίες που παρείχε η Île-de-France Mobilités εκείνη την εποχή, αυτά είναι τα πρώτα ηλεκτρικά διπλά αρθρωτά λεωφορεία μήκους 24 μέτρων στην περιοχή της πρωτεύουσας.

Τα οχήματα θα πρέπει να συνδυάζουν τα πλεονεκτήματα ενός τραμ με αυτά ενός συμβατικού λεωφορείου και να μπορούν να μεταφέρουν περίπου 140 επιβάτες. Στις περισσότερες από τις διαδρομές που αναφέρονται, τα λεωφορεία κινούνται στις δικές τους λωρίδες και έχουν προτεραιότητα στα φανάρια.

Η γραμμή μεταξύ Viry-Chatillon και Corbeil-Essonnes, που ονομάζεται Tzen 4, θα αντικαταστήσει την υπάρχουσα γραμμή 402, η οποία αυτή τη στιγμή είναι η πιο πολυσύχναστη γραμμή στην περιοχή του Παρισιού. Η δεύτερη γραμμή (Tzen 5) είναι μια νέα διαδρομή λεωφορείων που θα συνδέει το 13ο διαμέρισμα του Παρισιού με το Choisy-le-Roi μέσω Ivry-sur-Seine και Vitry-sur-Seine σε μόλις 33 λεπτά.

Πηγή: alstom.com

Αφήστε μια απάντηση

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra