Γερμανία: “Αναρρώνει” το καταναλωτικό κλίμα
Βελτιώθηκε το καταναλωτικό κλίμα στη Γερμανία το Μαίο, αν και σε χαμηλότερα από τα αναμενόμενα επίπεδα, καθώς οι καταναλωτές παρέμειναν επιφυλακτικοί παρά τη μείωση του αριθμού των κρουσμάτων και των βελτιωμένων προοπτικών ανάπτυξης για τη μεγαλύτερη οικονομία της Ευρώπης.
Το ινστιτούτο GfK ανακοίνωσε ότι ο δείκτης καταναλωτικού κλίματος σημείωσε άνοδο στις -7 μονάδες έναντι των -8,6 μονάδων τον προηγούμενο μήνα. Οι εκτιμήσεις έκαναν λόγο για μεγαλύτερη άνοδο, στις -5,2 μονάδες.
Οι καταναλωτές ήταν πιο αισιόδοξοι αναφορικά με την προσωπική τους κατάσταση καθώς και συνολικά για τις οικονομικές εξελίξεις, αλλά η τάση τους για αγορές επιδεινώθηκε μετά από τρεις συνεχόμενους μήνες ανόδου. Πάντως, η περαιτέρω πρόοδος στους εμβολιασμούς εκτιμάται ότι θα βελτιώσει περαιτέρω τους δείκτες τους επόμενους μήνες.