Γεροβασίλη: Διαμορφώνουμε το δικό μας αναπτυξιακό πρόγραμμα για την μεταμνημονιακή Ελλάδα
Στον στόχο της ανασυγκρότησης της Δημόσιας Διοίκησης, ως πυλώνα της παραγωγικής ανασυγκρότησης της χώρας, αλλά και στο αναπτυξιακό πρόγραμμα για την μεταμνημονιακή Ελλάδα, το οποίο διαμορφώνεται στην τελική του μορφή, αναφέρθηκε η Όλγα Γεροβασίλη, σημειώνοντας ότι κεντρική θέση σε αυτό θα καταλαμβάνει το τουριστικό προϊόν.
Σε ομιλία της σε εκδήλωση στο Επιμελητήριο Ηρακλείου, που διοργανώνει η Περιφέρεια Κρήτης σε συνεργασία με την εταιρεία «Google Ελλάδας», με θέμα «Ψηφιακές Δεξιότητες για την Ανάπτυξη του Τουρισμού στην Περιφέρεια Κρήτης», η υπουργός Διοικητικής Ανασυγκρότησης σημείωσε ότι το υπουργείο υλοποιεί ένα τριετές, συνεκτικό πλαίσιο δομικών μεταρρυθμίσεων, «πλαίσιο, το οποίο έχουμε αποτυπώσει στην «Εθνική Στρατηγική για τη Διοικητική Μεταρρύθμιση 2017-2019».
Προετοιμάζουμε, δηλαδή, την ανασυγκρότηση της Δημόσιας Διοίκησης ως πυλώνα της παραγωγικής ανασυγκρότησης της χώρας, εξήγησε για να προσθέσει ότι «και, βεβαίως, συμβαδίζουμε με τις ανάγκες της ψηφιακής εποχής και της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης, μέσα από ένα μεγάλο φάσμα ψηφιακών έργων και δράσεων που εκτελούμε».
Όπως υπογράμμισε, κεντρική θέση στο αναπτυξιακό πρόγραμμα για την μεταμνημονιακή Ελλάδα καταλαμβάνει ο τομέας του τουρισμού, που κινείται σε σταθερά ανοδική τροχιά. «Και αυτή η εξέλιξη δεν είναι τυχαία, αλλά αποτελεί καρπό της κοινής μας προσπάθειας. Μιας προσπάθειας, που υποστηρίζεται συστηματικά από την κυβέρνηση, την τοπική αυτοδιοίκηση και, φυσικά, το σύνολο των επαγγελματιών του κλάδου», τόνισε η κ. Γεροβασίλη, προσθέτοντας ότι αποτελεί «εθνικό στόχο», πλέον, η διεύρυνση της τουριστικής περιόδου, όπως και η καλύτερη δυνατή προβολή των ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων στο εξωτερικό.
Σύμφωνα με την υπουργό, σε αυτό το πλαίσιο, «η εξοικείωση με τις ψηφιακές δεξιότητες στοχεύει τελικά στη μείωση της ανεργίας, στην ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας και την τόνωση της οικονομίας μας. Συνεπώς, οι ψηφιακές δεξιότητες αποτελούν προτεραιότητα για το σύνολο της αγοράς εργασίας. Και ακόμη περισσότερο σε δυναμικούς και εξωστρεφείς κλάδους, όπως ο τουρισμός».
Προς αυτή την κατεύθυνση, επισήμανε, οι συμμετέχοντες στο πρόγραμμα της Περιφέρειας Κρήτης θα εκπαιδευτούν δωρεάν από την Google, «ώστε οι μικρομεσαίες τουριστικές επιχειρήσεις στις οποίες εργάζονται να ενισχύσουν την ψηφιακή τους παρουσία. Και, ταυτόχρονα, θα αξιοποιήσουν το διαδίκτυο, για να προσελκύσουν τουρίστες πέρα από τους καλοκαιρινούς μήνες».
Όπως υπογράμμισε η υπουργός, πρόθεση της κυβέρνησης είναι το πιλοτικό αυτό πρόγραμμα να επεκταθεί άμεσα και στις υπόλοιπες Περιφέρειες της χώρας.