fbpx

Εταιρείες PR: Η αναζήτηση νέων ταλέντων Nο1 στόχος για το 2023

0

Οι εταιρείες δημοσίων σχέσεων αντιμετωπίζουν ένα νέο σύνολο προκλήσεων µε µια διαφαινόμενη ύφεση και κρίση κόστους ζωής, στο πλαίσιο της πολιτικής αστάθειας.

Τον Ιούνιο, το διεθνές βαρόμετρο επιχειρήσεων, διαπίστωσε ότι το 95% των υπευθύνων λήψης επιχειρηματικών αποφάσεων ανησυχεί για ύφεση σε κάποιο βαθμό, µε το 1/5 να αισθάνεται ήδη τις επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης. Πολλές εταιρείες θα µπουν στον πειρασμό να μειώσουν τις δαπάνες µάρκετινγκ, αλλά η βιομηχανία δημοσίων σχέσεων δεν χρειάζεται να πανικοβληθεί ακόµα. Στην πραγµατικότητα, οι επαγγελµατίες δηµοσίων σχέσεων φαίνονται αρκετά θετικοί για το µέλλον τους, βαθµολογώντας την εµπιστοσύνη τους για τη µμελλοντική ανάπτυξη του κλάδου 7,3/10 κατά µέσο όρο και ανοδικά για την αύξηση της κερδοφορίας του οργανισµού (7/10 κατά µέσο όρο).

Αυτή είναι ίσως µια πιο ρόδινη εικόνα από ό,τι θα πίστευε κανείς, αλλά οι εταιρείες έχουν λόγους να παραµένουν θετικές. Οι επιχειρήσεις τα χρειάζονται, τώρα περισσότερο από ποτέ. Ένα χρόνο µετά την έναρξη της κρίσης Covid, το βαρόµετρο του Ηνωµένου Βασιλείου διαπίστωσε ότι σχεδόν το 1/3 των εταιρειών είχε βιώσει κρίση δηµοσίων σχέσεων.  Έτσι, η ύφεση µπορεί να τους αναγκάσει να περιορίσουν τον προϋπολογισµό επικοινωνίας τους. Το τελευταίο βαρόµετρο είδε επίσης το 1/4 των εταιρειών να αισθάνεται λιγότερο σίγουρο για την προσέγγισή του στις δηµόσιες σχέσεις, αυτο ειναι  πίεση όσο και ευκαιρία για τους οργανισµούς PR.

Ταυτόχρονα, αυτή η µελέτη του ICCO δείχνει ότι υπάρχουν εσωτερικά ζητήµατα που πρέπει να ληφθούν υπόψη. Οι οργανισµοί αντιµετωπίζουν πιέσεις να έχουν εργατικό δυναµικό που να αντικατοπτρίζει τα δηµογραφικά στοιχεία της χώρας τους. Μόνο το 13% πιστεύει επί του παρόντος ότι ο κλάδος το κάνει αυτό. Θετικά, έχουµε δει µια σηµαντική αύξηση από το 2021 έως το 2022 του ποσοστού των οργανισµών που έχουν πολιτική ένταξης και ποικιλοµορφίας (55% έναντι 79%) όµως. Τα αποτελέσµατα της έρευνας της ICCO υποδηλώνουν επίσης αυξηµένη προσοχή στη δεοντολογία στις δηµόσιες σχέσεις. Περισσότερες εταιρείες έχουν υπογράψει έναν κώδικα δεοντολογίας και απέρριψαν πελάτες για ηθικούς λόγους φέτος.

Ίσως δεν αποτελεί έκπληξη, καθώς το 90% των ερωτηθέντων πιστεύει ότι οι οργανισµοί έχουν την ευθύνη να συµβουλεύουν τον πελάτη τους σχετικά µε την ηθική συµπεριφορά. Παρά την πρόοδο αυτή, η βιοµηχανία δηµοσίων σχέσεων δεν µπορεί να επαναπαυτεί στις δάφνες της. Υπάρχει ακόµα το ζήτηµα της ψυχικής υγείας. Από τη µελέτη του 2021, ένα επιπλέον 12% των ερωτηθέντων ανέφερε ότι αντιµετωπίζει ψυχική δυσφορία, αλλά ακόµα πάνω από το 1/4 των οργανισµών δεν διαθέτει συγκεκριµένες πολιτικές ψυχικής υγείας. Οι δηµόσιες σχέσεις ειναι µεταξύ των πιο αγχωτικών επαγγελµάτων και λαµβάνοντας υπόψη το αποδεδειγµένο κόστος της επαγγελµατικής εξουθένωσης των εργαζοµένων, οι οργανισµοί χάνουν µεγάλα χρηµατικά ποσά εάν δεν φροντίζουν για την ευηµερία των υπαλλήλων τους.

Υπάρχουν ενδείξεις βελτίωσης, αλλά δεδοµένης της ολοένα και πιο ασταθούς παγκόσµιας κατάστασης, η βελτίωση της ευηµερίας των εργαζοµένων παράλληλα µε την αύξηση της ποικιλοµορφίας θα µπορούσε να συµβάλει στην επίλυση του ζητήµατος των προσλήψεων του κλάδου και να συµβάλει στην κάλυψη αυτής της συνεχώς αυξανόµενης ζήτησης για υπηρεσίες.

Υπάρχουν λοιπόν μεγάλες πιέσεις, ναι, αλλά και πολλές ευκαιρίες για τους έξυπνους και ικανούς.

Αφήστε μια απάντηση

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra