Γυναικεία εσώρουχα και κραγιόν: επιστροφή στους προ-Covid τζίρους
Ενώ, η Goldman Sachs έβαλε τέλος στα μέτρα του προσωπικού της για την περίοδο του Covid-19 και ανακοίνωσε οτι οι εργαζόμενοι της θα πρέπει να επιστρέψουν στις θέσεις εργασίας τους, 5 μέρες τη βδομάδα.
Την ίδια στιγμή, η εταιρεία Triumph International (εσώρουχα) ανακοίνωσε οτι επέστρεψε σε πωλήσεις στην προ-Covid εποχή και το ίδιο ανακοίνωσαν και 2 μεγάλες εταιρείες καλλυντικών για την κατηγορία “Γυναικεία κραγιόν”!
Τώρα μπορείτε να φέρετε στο μυαλό σας πως συνδέονται όλα αυτά και να φανταστείτε τι σχέση έχουν τα κραγιόν και τα εσώρουχα με την επιστροφή στην εργασιακή κανονικότητα. Αν και, εκ πρώτης όψεως φαίνεται περίεργο ,αξίζει να φανταστείτε πως η νέα κανονικότητα οδηγεί στην αύξηση αγοράς τέτοιων προϊόντων!
Οι εκλογές έρχονται, το “Sex and Politics” γίνεται πάλι επίκαιρο.