fbpx

H 911 ξαναζωντανεύει από τη Theon Design

0 87

Αυτή είναι η πιο καινούργιας πρόταση restomod που αφορά στην Porsche 911 (964) και είναι προϊόν σχεδίασης και υλοποίησης της Theon Design, η οποία έχει «χτίσει» παράδοση με τις σχετικές της προτάσεις για οδήγηση σε πίστα.

Η νέα πρόταση της Theon Design έχει αμάξωμα από ανθρακόνημα και boxer εξακύλινδρο κινητήρα 4,0 λίτρων.

Είναι κατασκευασμένη κατά παραγγελία από ένα πελάτη της Theon Design στη Χιλή, οπότε και έτσι βγάζει νόημα το κωδικό όνομα του αυτοκινήτου που είναι «CHI001». Σχεδόν όλο το αμάξωμα είναι κατασκευασμένο από ανθρακόνημα, εκτός από τις πόρτες, ενώ και οι θόλοι των τροχών έχουν κατασκευαστεί από Kevlar σε μαύρο χρώμα. Η Theon Design ανέσυρε από το παρελθόν τα Porsche το εντυπωσιακό αυτό μωβ χρώμα (Viola Metallic) του αμαξώματος, το οποίο προς τέρψιν όλων όσοι βλέπουν τη συγκεκριμένη 911, είναι πραγματικά εξαιρετικό.

Οι τροχοί του αυτοκινήτου είναι 17 ιντσών και η σχεδίαση παραπέμπει στις κλασικές Fuchs, με τα κεντρικά τμήματα να είναι βαμμένα στο Viola Metallic του αμαξώματος. Στην καμπίνα του CHI001 υπάρχει ποιοτικό δέρμα σε πολλές επιφάνειες, καθίσματα Recaro Club Sport, καθώς και πινελιές από ανθρακόνημα, σημείο για ασύρματη φόρτιση smartphone και σύστημα infotainment με Bluetooth.

Αλλαγές έχουν γίνει και στην ανάρτηση, όπου πλέον είναι ρυθμιζόμενη σε κάθε τροχό ξεχωριστά. Η Theon Design λέει ότι με τη συγκεκριμένη ανάρτηση βελτιώνεται η σταθερότητα στο φρενάρισμα αλλά και στην είσοδο της κάθε (γρήγορης) στροφής, μέσα στην οποία το αυτοκίνητο εμφανίζεται να έχει πολύ περισσότερη πρόσφυση. Αναβαθμισμένα είναι και τα φρένα με δίσκους και τακάκια από κεραμικά υλικά, ενώ στο πλαίσιο της προσπάθειας περιορισμού του βάρους, έχει τοποθετηθεί έως και ειδικά επιλεγμένο σύστημα κλιματισμού.

Το βάρος της 911 της Theon Design είναι μόνο 1.164 κιλά τα οποία μοιάζουν ακόμα λιγότερα, χάρη στον εξακύλινδρο ατμοσφαιρικό κινητήρα 4,0 λίτρων που αποδίδει 400 ίππους και 474 ​​Nm ροπής. Η εισαγωγή για το καύσιμο μίγμα γίνεται με ξεχωριστή πεταλούδα για κάθε κύλινδρο σε μια σύνθεση από ανθρακόνημα. Η μετάδοση γίνεται φυσικά στους πίσω τροχούς, μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων και ενός μπλοκέ διαφορικού της Wavetrac.

 

Αφήστε μια απάντηση

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More