fbpx

H σπατάλη, τα logistics και ο Παπακωνσταντίνου…

Χιλιάδες ευρώ, αν όχι εκατομμύρια δαπανώνται μηνιαίως σε υπερβολική κατανάλωση ρεύματος χωρίς, όχι κάποιο, χωρίς κανένα όφελος από την διοίκηση του Αττικό Μετρό, Εταιρεία Λειτουργίας, ΑΜΕΛ. Χιλιάδες ευρώ, αν όχι εκατομμύρια δαπανώνται μηνιαίως σε υπερβολική κατανάλωση ρεύματος χωρίς, όχι κάποιο, χωρίς κανένα όφελος από την διοίκηση του Αττικό Μετρό, Εταιρεία Λειτουργίας, ΑΜΕΛ.

Κατά τα άλλα, η ΔΕΗ εξήγγειλε με απεριόριστη ευκολία αυξήσεις σε χρόνο ντε – ντε, το υπουργείο μεταφορών κάνει λόγο για περικοπές δαπανών, η μόνιμη επιτροπή logistics υποτίθεται ότι παράγει έργο προς όφελος του κράτους και των πολιτών, το υπουργεί μεταφορών προέβη σε αυξήσεις εισιτηρίων και, όλη η χώρα τελεί υπό την κατοχή ηγετών που όταν μιλάνε για περικοπές, εννοούν μόνο σε μισθούς και συντάξεις.

Να που εστιάζεται η αλόγιστη και απερίσκεπτη δαπάνη

Σε κάθε σταθμό μετρό, και ειδικά τους απομακρυσμένους που ανεβάζουν ανά διαστήματα 10 – 20 άτομα την φορά λειτουργούν συνεχώς και, ακατάπαυστα οι αυτόματες μηχανικές κυλιόμενες σκάλες σε όλα τα επίπεδα, από την έναρξη λειτουργίας του πρώτου συρμού μέχρι και την λήξη λειτουργίας τα μεσάνυχτα.

Οι κύριοι που αποφασίζουν για αυξήσεις ή που καταγράφουν τα κοστολόγια λειτουργίας μπορούν να μας πουν το συνολικό κόστος όλων των σταθμών από την άχρηστη αυτή δαπάνη;

Το εισιτήριο στο μετρό αυξήθηκε 40% γιατί υπήρχαν κενά μας είπαν στα έσοδα και για να καλύψουν τους τσαμπατσήδες, όπως είπαν. Τις δαπάνες αυτές πώς τις αιτιολογεί το Υπουργείο Μεταφορών και η διοίκηση της ΑΜΕΛ ή αιτιολογούνται με πληθώρα επιχειρημάτων μόνο οι πρωτοβουλίες που επιβαρύνουν τους πολίτες;

Σε ένα από τους σταθμούς του μετρό, στο σταθμό του Χολαργού προφανώς και σε άλλους έχουν κάνει δαπάνες για αγορές ειδικών σημάτων που πληροφορούν τους επιβάτες ότι οι κυλιόμενες σκάλες ξεκινούν να λειτουργούν αυτομάτως με την είσοδο τους στην σκάλα. Τουναντίον, οι σκάλες λειτουργούν συνέχεια και κανείς από τους διοικούντες δεν ενδιαφέρεται.

Σε καμία Ευρωπαϊκή πόλη, δεν γίνεται τέτοια κατασπατάληση ενέργειας, ειδικά όταν πρόκειται για απομακρυσμένους από το κέντρο σταθμούς. Οι μεταφορές και στις κυλιόμενες σκάλες λειτουργούν με βάση τον συνδυασμό και τα logistics με αποτέλεσμα τα οφέλη να είναι πολλαπλά και κυρίως για τους πολίτες.

Τα φώτα επίσης στις εξόδους έως και το πρώτο επίπεδο εκ του άνωθεν λειτουργούν ακατάπαυστα μέχρι σε σημείο που δεν διακρίνονται λόγω του φωτός της ημέρας!! Λειτουργούν χωρίς διακοπή, χωρίς καμία χρησιμότητα.

Ξέρει τίποτα από εξοικονόμηση ενέργειας και λιγότερη επιβάρυνση στο περιβάλλον η ΔΕΗ και δη, ο κος Παπακωνσταντίνου που επέβαλλε τέλος πράσινης ενέργειας στο λογαριασμούς της ΔΕΗ, ή μιλάμε και εδώ για πράσινα άλογα;

Τι έχουν να πουν όλοι αυτοί;

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra