Heineken Silver με metaverse καμπάνια
Ο Brand Director της Heineken, Bram Westenbrink, δήλωσε:
«Το να λανσάρουμε την πρώτη εικονική μπίρα ήταν μια ειρωνική προσέγγιση στα brands τροφίμων και ποτών που λανσάρονται στο metaverse. Σήμερα πάμε την διαφημιση στο επόμενο επίπεδο, μέσω ψηφιακού, τηλεοπτικού και OOΗ περιεχομένου στην Ευρώπη, σπάζοντας τα στερεότυπα στη διαφήμιση μπίρας».
Η Heineken λάνσαρει τη Heineken Silver, με σειρά διαφημίσεων με θέμα «Instagram vs Reality». «Βγάζοντας» τη νέα Heineken Silver από το metaverse όπου «δημιουργήθηκε», στον πραγματικό κόσμο, η εταιρεία μέσω της καμπάνιας αναδεικνύει τα πλεονεκτήματα της αληθινής ζωής έναντι του ψηφιακού κόσμου.
Κάθε σποτ 20’’ ξεκινά με μια εικόνα που θα έβλεπε κανείς στο Instagram -ένας άνδρας που κάνει καταδύσεις, μια γυναίκα σε μια πισίνα, ή σε ένα εντυπωσιακό bar- προτού αποκαλυφθεί ότι πρόκειται για ένα ψεύτικο σκηνικό.