fbpx

Η ενέργεια ενδιαφέρει το Πεκίνο!

0

Η πρόκληση μιας αγοράς δισεκατομμυρίων ευρώ και η επίτευξη των παγκόσμιων κλιματικών στόχων, κάνουν την Κίνα να θέτει στο επίκεντρο της εμπορικής της πολιτικής, τον τομέα της ενέργειας. Η Ευρωπαϊκή Ένωση επιχειρεί να θέσει κανόνες που να επιτρέπουν τον επί ίσοις όροις ανταγωνισμό των ευρωπαϊκών και των κινεζικών επιχειρήσεων, ανοίγοντας τον δρόμο για συναινέσεις και συνεργασίες που να εξασφαλίζουν το αμοιβαίο όφελος.

Τα «νήματα» και στον τομέα αυτό επιχειρεί να κινήσει η Γερμανία, με στόχο τη στήριξη της αυτοκινητοβιομηχανίας της και συγκεκριμένα τη στήριξη της παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων, της νέας, πρωτοπόρας αγοράς στην οποία η Κίνα έχει κυρίαρχη παρουσία.

Τα συμφέροντα deals ανάμεσα στη Γερμανία και την Κίνα γίνονται στο όνομα του «πράσινου μετασχηματισμού», πιέζοντας τις Βρυξέλλες να συνεχίσουν να λειτουργούν ως «κρίσιμος εταίρος» της Κίνας, για την επίτευξη των στόχων για το κλίμα.

Οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν δείξει ενδιαφέρον όχι μόνο για εξαγωγές αλλά και για παραγωγή στην Κίνα, για αγορά μπαταριών ή κατασκευή κρίσιμων εξαρτημάτων για τα σύγχρονης τεχνολογίας αυτοκίνητα. Ήδη, κολοσσοί όπως η BMW, η Mercedes-Benz και η Volkswagen, βρίσκονται στην Κίνα, την οποία προσεγγίζουν ως μια νέα μεγάλη αγορά. Έτσι, κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους, το ένα τρίτο των εσόδων από τις πωλήσεις της BMW προήλθε από την Κίνα. Τον Απρίλιο, η κινεζική Chery Automobile υπέγραψε συμφωνία με την ισπανική εταιρεία αυτοκινήτων Ebro-EV Motors, ενώ η BYD ενισχύει την παρουσία της στην Ουγγαρία, με στόχο των δημοφιλών και προσιτών οικονομικά ηλεκτρικών αυτοκινήτων της.

Δεν είναι όμως μόνο τα ηλεκτρικά οχήματα. Για την Ευρώπη, η Κίνα διαδραματίζει επίσης κεντρικό ρόλο ως κύριος προμηθευτής πρώτων υλών, για φωτοβολταϊκά και ανεμογεννήτριες, όλα κρίσιμα στοιχεία για την ΕΕ, δεδομένου του φιλόδοξου στόχου της να γίνει η «πρώτη κλιματικά ουδέτερη ήπειρος στον κόσμο» έως το 2050.

Περίπου το 98 τοις εκατό των σπάνιων γαιών της ΕΕ εισάγονται από την Κίνα και περισσότερο από το 93 τοις εκατό του μαγνησίου προέρχεται επίσης από την Κίνα, δύο υλικά που είναι απαραίτητα στην κατασκευή ανταλλακτικών αυτοκινήτων.

«Τόσο η ΕΕ όσο και η Κίνα έχουν την ευθύνη να καταλήξουν σε συναίνεση μέσω διαπραγματεύσεων και να επιτύχουν μια ισορροπία μεταξύ συνεργασίας και ανταγωνισμού», δηλώνει σε διεθνή Μέσα ο Ισπανός οικονομολόγος Χούλιο Σεμπάλος Ροντρίγκες, αποτυπώνοντας με τον πιο εύστοχο τρόπο, το σημείο στο οποίο βρίσκονται οι σχέσεις Βρυξελλών και Πεκίνου αυτήν την περιόδο.

Αφήστε μια απάντηση

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra