Η ΕΡΓΟΣΕ κτίζει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ γκρεμίζει
Θέλετε και τουρισμό τρομάρα σας.
Με τον προαστιακό να περνά κάθε μια ώρα… Κάτι για κορονοϊό έχουν ακούσει οι φίλοι μας εκεί στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ; Ο κόσμος πρέπει να κινείται ασφαλής και όχι να παραδίδεται βορά στον θανατηφόρο ιό.
Το τρομερό είναι ότι πουλήσαμε τον… μισό ΟΣΕ κοψοχρονιά -γιατί έτσι απαιτούσαν οι Σόιμπλε και οι Νταϊσελμπλουμ- και τελικώς ο μόνος που παράγει έργο είναι ο άλλος… μισός ΟΣΕ. Ο ελληνικός. Ο κρατικός.
Κάντε, λοιπόν, “μαυροαναγνώστες” μου, μια σύγκριση ανάμεσα στην ιταλική ΤΡΑΙΝΟΣΕ, στον ιδιώτη επενδυτή που θα άλλαζε τους βαλκανικούς ελληνικούς σιδηροδρόμους και θα τους έκανε ευρωπαϊκούς, και στην ΕΡΓΟΣΕ. Η εταιρεία από την στιγμή που η διοίκηση του Χρήστου Βίνη βρήκε τα πατήματα της υλοποιεί με εξαιρετικά ταχείς ρυθμούς το αναπτυξιακό και επενδυτικό της πλάνο. Ο Σιδηροδρομικός Σταθμός Αθηνών, έργο 42 εκατομμυρίων, μπαίνει στην τελική του φάση. Στην Πελοπόννησο -στην γραμμή Κιάτο- Ροδοδάφνη- εγκαθίσταται η ηλεκτροκίνηση των τραίνων. Άλλο ένα έργο 84 εκατομμυρίων. Η ΕΡΓΟΣΕ δημιουργεί υπερσύγχρονες υποδομές στο σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας.
Όλα αυτά τα κάνει με διαφάνεια.