fbpx

Η ΕΡΓΟΣΕ κτίζει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ γκρεμίζει

0

Θέλετε και τουρισμό τρομάρα σας.

Με τον προαστιακό να περνά κάθε μια ώρα… Κάτι για κορονοϊό έχουν ακούσει οι φίλοι μας εκεί στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ; Ο κόσμος πρέπει να κινείται ασφαλής και όχι να παραδίδεται βορά στον θανατηφόρο ιό.

Το τρομερό είναι ότι πουλήσαμε τον… μισό ΟΣΕ κοψοχρονιά -γιατί έτσι απαιτούσαν οι Σόιμπλε και οι Νταϊσελμπλουμ- και τελικώς ο μόνος που παράγει έργο είναι ο άλλος… μισός ΟΣΕ. Ο ελληνικός. Ο κρατικός.

Κάντε, λοιπόν, “μαυροαναγνώστες” μου, μια σύγκριση ανάμεσα στην ιταλική ΤΡΑΙΝΟΣΕ, στον ιδιώτη επενδυτή που θα άλλαζε τους βαλκανικούς ελληνικούς σιδηροδρόμους και θα τους έκανε ευρωπαϊκούς, και στην ΕΡΓΟΣΕ. Η εταιρεία από την στιγμή που η διοίκηση του Χρήστου Βίνη βρήκε τα πατήματα της υλοποιεί με εξαιρετικά ταχείς ρυθμούς το αναπτυξιακό και επενδυτικό της πλάνο. Ο Σιδηροδρομικός Σταθμός Αθηνών, έργο 42 εκατομμυρίων, μπαίνει στην τελική του φάση. Στην Πελοπόννησο -στην γραμμή Κιάτο- Ροδοδάφνη- εγκαθίσταται η ηλεκτροκίνηση των τραίνων. Άλλο ένα έργο 84 εκατομμυρίων. Η ΕΡΓΟΣΕ δημιουργεί υπερσύγχρονες υποδομές στο σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας.

Όλα αυτά τα κάνει με διαφάνεια.

Αφήστε μια απάντηση

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra