fbpx

Η ΝΔ καταστρέφει τις μάρκες

0

Έτσι μικραίνει όμως η διαφήμιση στην TV και στις εφημερίδες !Τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας την περσινή χρονιά κατάφεραν να βγουν νικητές (Private Label-PL) ενισχύοντας τη θέση τους, τόσο σε αξία όσο και σε όγκο στη συνολική αγορά των προϊόντων FMCG (ταχέως διακινούμενα καταναλωτικά αγαθά) στα σούπερ μάρκετ.

Παρά το γεγονός ότι οι ανατιμήσεις των συγκεκριμένων προϊόντων συνεχίστηκαν με εντατικούς ρυθμούς, η διείσδυσή τους στα ελληνικά νοικοκυριά ήταν ραγδαία διευρύνοντας την «ψαλίδα» εις βάρος των επωνύμων ενώ ενισχύθηκαν περαιτέρω και από το «καλάθι του νοικοκυριού».
Το μερίδιό των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας (Private Label-PL) σε αξία, με μέσο ρυθμό ανάπτυξης πέρυσι 16,4%, έφτασε το 16,3% επί του τζίρου των FMCG στα σούπερ μάρκετ ενώ η δυναμική τους πορεία συνεχίζεται και τους πρώτους μήνες του τρέχοντος έτους.

Όπως εξηγεί μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο Παναγιώτης Μπορέτος, αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας ερευνών αγοράς Circana Hellas (IRI Hellas), τον Ιανουάριο το μερίδιο των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας διαμορφώθηκε στο 17,7%, με τις πωλήσεις της συγκεκριμένης κατηγορίας να «τρέχουν» με ρυθμό 21,3%. «Η ανάπτυξη της συγκεκριμένης κατηγορίας προϊόντων σε όγκους είναι πολύ μεγαλύτερη λόγω του ότι είναι περίπου 30% φθηνότερα στο σύνολό τους σε σχέση με τα επώνυμα προϊόντα» σημειώνει ο κ. Μπορέτος και προσθέτει ότι «συμβολή στην ενίσχυση των πωλήσεων των προϊόντων PL έχει και το ‘‘καλάθι του νοικοκυριού” λόγω του ότι σημαντικό μέρος των προϊόντων που περιλαμβάνει ανήκουν στη συγκεκριμένη κατηγορία προϊόντων».

«Από τον Νοέμβριο και μετά που ξεκίνησε η πρωτοβουλία για το ‘‘καλάθι του νοικοκυριού”, σε συνδυασμό με το περιορισμένο διαθέσιμο εισόδημα των καταναλωτών λόγω των ανατιμήσεων, παρατηρείται σημαντική ανάπτυξη της κατηγορίας των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας. Έμμεσα, ουσιαστικά, η συγκεκριμένη πρωτοβουλία ώθησε τους καταναλωτές στην επιλογή προϊόντων PL που είναι πιο φθηνά και σε πολλές περιπτώσεις θεωρούνται όπως αναφέρουν οι καταναλωτές εξίσου ποιοτικά σε σύγκριση με τα επώνυμα» τονίζει ο ίδιος.

Επίσης εκτιμά ότι η δυναμική της συγκεκριμένης κατηγορίας προϊόντων θα συνεχιστεί όλο το 2023 καθώς «ο καταναλωτής αγοράζοντας ξανά και ξανά προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας με αποτέλεσμα να του γίνεται συνειδητή επιλογή».

Αφήστε μια απάντηση

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra