Κ. Νοτοπούλου: Η κυβέρνηση της ΝΔ και οι… «πελατειακές σχέσεις» της στον τουρισμό, με τη Marketing Greece
Για δημιουργία… πελατειακών σχέσεων στον κρίσιμο τομέα του τουρισμού, με «μοναδικό πελάτη» την εταιρία Marketing Greece, κατηγορεί την κυβέρνηση, η Κατερίνα Νοτοπούλου.
Η τομεάρχης Τουρισμού του ΣΥΡΙΖΑ καταγγέλλει ότι η κυβέρνηση και το αρμόδιο υπουργείο, νομοθέτησε αθόρυβα «την εκχώρηση του δικαιώματος απευθείας ανάθεσης συμβάσεων τουριστικής προβολής και δημοσίων σχέσεων της χώρας μας, σε μία μόνο εταιρεία αποκλειστικά, τη Marketing Greece»! Μάλιστα, βάφτισαν τη διαδικασία «έκτακτη ανάγκη» και όπως επισημαίνει η κυρία Νοτοπούλου, με πρόσχημα τον κορονοϊό, παρέκαμψαν «την εθνική και ευρωπαϊκή νομοθεσία, τις στοιχειώδεις διαδικασίες διαφάνειας και τους κανόνες ανταγωνισμού». Όλα αυτά, την ώρα που ο ελληνικός τουρισμός υφίσταται συντριπτικό πλήγμα εξαιτίας της πανδημίας…
Ειδικότερα, με την Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου της 13ης Απριλίου, η Marketing Greece αποκτά το δικαίωμα να αναλαμβάνει με απευθείας ανάθεση και ανεξαρτήτως της αξίας του αντικειμένου της σύμβασης, κατά παρέκκλιση της κείμενης εθνικής νομοθεσίας περί δημοσίων συμβάσεων που αποτελεί ενσωμάτωση στο εσωτερικό δίκαιο των ευρωπαϊκών Οδηγιών 2014/24/ ΕΕ και 2014/25/ΕΕ, συμβάσεις του Υπουργείου, του ΕΟΤ και των ΟΤΑ, που αφορούν στην υλοποίηση προγραμμάτων και δράσεων προβολής, διαφήμισης, προώθησης, επικοινωνίας και δημόσιων σχέσεων στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
Με τον τρόπο αυτό όμως, σύμφωνα με την κ. Νοτοπούλου, υποβαθμίζεται και απαξιώνεται πλήρως «ο ρόλος και το έργο του ΕΟΤ, του δημόσιου φορέα της παγκόσμιας τουριστικής προώθησης και προβολής της χώρας, που εξασφάλισε με το έργο του τεράστια επιτυχία στον τουρισμό μας την προηγούμενη πενταετία, η κυβέρνηση της ΝΔ ενισχύει και προωθεί τις «πελατειακές σχέσεις» της, με αποκλειστικό της «πελάτη» στον τουρισμό, τη Marketing Greece».
Η κυρία Νοτοπούλου χαρακτηρίζει αυτή την ενέργεια ως «αθέμιτη, πολύ περισσότερο καθώς με εντολή του Υπουργού Χάρη Θεοχάρη, η Διευθύνουσα Σύμβουλος της Marketing Greece, τοποθετήθηκε πρόσφατα στην Ομάδα Εργασίας για το Branding του Ελληνικού Τουρισμού, που συνέστησε το Υπουργείο Τουρισμού. Δηλαδή, θα εισηγείται η επικεφαλής της Marketing Greece στον Υπουργό, να εγκρίνει τα διαφημιστικά προγράμματα που θα αναλάβει κατά αποκλειστικότητα, με απευθείας ανάθεση, η εταιρεία της».
«Δυστυχώς η δήθεν φιλοευρωπαϊκή ΝΔ», συμπληρώνει η κυρία Νοτοπούλου, «όταν πρόκειται να υπηρετήσει τα συμφέροντα των εκλεκτών της επανέρχεται στην ιστορική της διαδρομή: μιας παλαιοκομματικής παράταξης, που δεν υπολογίζει τίποτα και δεν προστατεύει το δημόσιο συμφέρον. Για μία ακόμη φορά, επιβεβαιώνεται με κραυγαλέο τρόπο, ότι η κυβέρνηση της ΝΔ νομοθετεί σκανδαλωδώς μονοπωλιακά καθεστώτα στην αγορά, και χρησιμοποιεί μεθοδευμένα τον τουρισμό, στην πιο ευάλωτη στιγμή του, ως πεδίο εξυπηρέτησης συγκεκριμένων συμφερόντων του ιδιωτικού τομέα, για να επωφεληθούν αποκλειστικά οι λίγοι «εκλεκτοί» της»…