Kλουκίνας-Λάππας: Χαράζει νέα στρατηγική εν μέσω… διαφορετικών απόψεων
Στον απόηχο του κορονοιού η εισηγμένη επιθυμεί να χαράξει νέα στρατηγική και αυτό έγινε αντιληπτό από το πρώτο μέρος της γενικής συνέλευσης των μετόχων που έλαβε χώρα τις προηγούμενες ημέρες.
Από την άλλη, φαίνεται πως η προσπάθεια για ολική επαναφορά μετά τον κορονοιό χρειάζεται περισσότερες… διευκρινίσεις από κάποιους από τους μετόχους. Με φόντο λοιπόν αυτές τις διευκρινίσεις που θα δοθούν εν καιρώ, η εταιρία περνά σε εποχή με νέες επενδύσεις στο δίκτυο, αλλαγές στα φυσικά καταστήματα αι ενίσχυση στο e-shop.
Την ίδια στιγμή, η εταιρία συζητά το άνοιγμα νέου καταστήματος στο Smart Park, ενώ θα εγκαινιάσει σύντομα καινούργιο σημείο πώλησης ELC στο Mall, δίπλα στο ήδη υπάρχον Mothercare. Eξάλλου, από την εισηγμένη δεν επιθυμούν να σταματήσουν τη διείσδυση στα Βαλκάνια, προγραμματίζοντας το άνοιγμα καινούργιου καταστήματος στο Βουκουρέστι στις αρχές του φθινοπώρου.
Όλα αυτά συμβαίνουν τη στιγμή που η εταιρία κάνει… μαραθώνιο για την επιστροφή στην κανονικότητα, η οποία, πλέον, με ανοιχτά καταστήματα και το e-shop να καταγράφει, τηρουμένων των αναλογιών, ικανοποιητικά αποτελέσματα, δίνει αντίστοιχα σημάδια. Όπως για παράδειγμα το γεγονός ότι προτάθηκε η διανομή μερίσματος 0,02 ευρώ, ελάχιστο μεν, αλλά ‘’κάτι’’ σε σχέση με την περίοδο που διανύουμε.
Υπενθυμίζεται ότι οι συνολικές πωλήσεις της Κλουκίνας Λάππας κατά το πρώτο τετράμηνο της νέας χρονιάς ήταν αυξημένες κατά 31%, σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2020, οπότε δεν υπήρχαν ανοιχτά καταστήματα και το e-shop είχε λειτουργήσει μόλις μερικούς μήνες.
Η θετική πορεία, δε, συνεχίστηκε και μετά και την επαναλειτουργία του μεγαλύτερου μέρους των φυσικών καταστημάτων της στις 5 Απριλίου, με τη μέθοδο του click in store και click away. Το γεγονός αυτό έρχεται να προστεθεί στα αντίστοιχα αποτελέσματα του διαστήματος Ιανουαρίου 2020 – Νοεμβρίου 2020 όπου η εταιρεία κατάφερε να περιορίσει την απώλεια στις λιανικές πωλήσεις στην Ελλάδα σε ποσοστό 8 % σε σχέση με το περσινό διάστημα.