Κωτσόβολος: Έμφαση στο e-shop με ανανεωμένη εμφάνιση
Ακόμα μεγαλύτερη στροφή προς το ηλεκτρονικό εμπόριο πραγματοποιεί αυτό τον καιρό η Κωτσόβολος, αξιοποιώντας την τάση της εποχής, το «Μένουμε σπίτι”, για την τόνωση των πωλήσεων.
Καθώς στην παρούσα φάση, τα καταστήματα της αλυσίδας παραμένουν κλειστά, η εταιρία, η οποία συνεχίζει σε όποιους τομείς μπορεί την τηλεργασία, προκειμένου τα στελέχη της να οργανώνουν την νέα καθημερινότητα.
Φροντίζει, δε, καθημερινά για την ενίσχυση του ηλεκτρονικού της καταστήματος, από το οποίο πλέον μπορούν κυριολεκτικά με ένα κλικ οι καταναλωτές να προμηθευτούν σε προνομιακές τιμές όλα τα προϊόντα για να κάνουν τη ζωή τους ακόμα καλύτερη κατά τη διάρκεια της καραντίνας.
Το e-shop της αλυσίδας έχει ανανεωμένη εμφάνιση, είναι ακόμα πιο εύκολο στην πλοήγηση, με μεγάλη ποικιλία προϊόντων και συνεχίζει να προσφέρει και μέσω e-banking και πιστωτικής κάρτας τις δυνατότητες πληρωμής.
Στόχος της εταιρίας είναι, εκτός από την μεγάλη ποικιλία των ηλεκτρικών συσκευών, να επιταχύνει και τον χρόνο παράδοσής τους στους πελάτες, με ασφάλεια και σιγουριά.