fbpx

ΚΡΙ-ΚΡΙ: Η αύξηση τζίρου έφερε τη διανομή μερίσματος

70

Επιβεβαιώθηκε από τη Γενική Συνέλευση της εισηγμένης η διανομή μικτού μερίσματος €0,2 για τη χρήση του 2020, μετά από μια δύσκολη μεν χρονιά για την επιχειρηματικότητα εν γένει, αλλά ικανοποιητική χρονιά για την εταιρία.

Αναφορικά με το μέρισμα που αποφασίστηκε να διανεμηθεί στους μετόχους, ως ημερομηνία αποκοπής του δικαιώματος μερίσματος ορίζεται η 12η Αυγούστου.

Υπενθυμίζεται ότι ο κύκλος εργασιών της Κρι Κρι για το 2020 διαμορφώθηκε σε €125,98 εκ. έναντι €112,90 εκ. το 2019, αυξημένος +11,6%,

Τα μικτά κέρδη ανήλθαν σε €40,43 εκ. έναντι €39,10 εκ. το 2019, ενώ τα λειτουργικά κέρδη EBITDA ανήλθαν σε €22,29 εκ. έναντι €21,12 εκ. το 2019.

Την ίδια στιγμή, τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε €18,42 εκ., έναντι €17,57 εκ. το 2019, ενώ τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους, ανήλθαν σε €15,86 εκ. έναντι €15,02 εκ. το 2019.

Στην ελληνική αγορά παγωτού, οι πωλήσεις στη χρήση 2020 ανήλθαν σε €20,70 εκ. από €21,70 εκ. Παρά το αρχικό έντονο πλήγμα που δέχτηκε η ελληνική αγορά παγωτού από τα περιοριστικά μέτρα που επιβλήθηκαν, συνεπεία του COVID-19, η κατάσταση βελτιώθηκε στη συνέχεια, με αποτέλεσμα η πτώση των πωλήσεων να περιοριστεί, προοδευτικά σε μόλις -4,6%.H μάρκα ΚPI ΚPI κατατάσσεται στη 2η θέση της ελληνικής αγοράς παγωτού, με μερίδιο σε όγκο 14,6%, σύμφωνα με στοιχεία της NIELSEN για τον Δεκέμβριο του 2020.

Στην ελληνική αγορά γιαουρτιού, οι πωλήσεις της ΚΡΙ ΚΡΙ εμφανίζουν αύξηση +12,9%, αγγίζοντας τα €49,98 εκ. Η επίδοση αυτή αποδίδεται στη μεγέθυνση της αγοράς κατά 3,7%, στην ενίσχυση του μεριδίου αγοράς των επώνυμων γιαουρτιών ΚΡΙ ΚΡΙ, καθώς και στην αύξηση των πωλήσεων private label προϊόντων. Το μερίδιο αγοράς των γιαουρτιών ΚΡΙ-ΚΡΙ διαμορφώθηκε σε 16,3%, διατηρώντας τη 2η θέση της αγοράς [στοιχεία IRI σε όγκο, Δεκέμβριος 2020].

Είναι, τέλος, χαρακτηριστικό ότι και η επενδυτική δραστηριότητα της εταιρίας συνεχίστηκε και στο 2020, με τις επενδύσεις σε πάγιο εξοπλισμό και κτίρια να ξεπερνούν τα €10,2 εκ, ενώ εκτίμηση της διοίκησης αποτελεί ότι για το 2021 θα μπορούσε να επιτευχθεί αύξηση των συνολικών πωλήσεων με ρυθμό αντίστοιχο του 2020, διατηρώντας, παράλληλα, αντίστοιχα περιθώρια λειτουργικής κερδοφορίας.

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More