Lidl: Τι προσέφερε στην οικονομία της Ελλάδας και τι εισέπραξε;
Οι εκθέσεις προσφοράς ή όπως η Lidl το έχει ονομάσει, Socioeconomic Impact Report 2020-2021, έχουν πολλά στοιχεία και μεγάλη ανάλυση για τη συνεισφορά της εταιρείας στην Ελλάδα.
Όμως λείπει ένα ισοζύγιο, δηλαδή δεν γράφει τι πήρε από την Ελλάδα για την ίδια περίοδο. Δεν γράφει επίσης πόσο άλλαξε (προς το χειρότερο, εννοείται) το εμπόριο των μικρών επιχειρήσεων εκεί που λειτουργούν τα καταστήματα της.
Εντάξει το Private Label. Είναι όμως τελικά, ποιοτικά και οικονομικά, υπέρ του καταναλωτή;