Μ. Βρετανία: Η κυβέρνηση «επενδύει» σε έργα αμφίδρομης φόρτισης βρετανικών εταιρειών
Η κυβέρνηση του Ηνωμένου Βασιλείου επιχορηγεί με 4,8 εκατομμύρια λίρες τέσσερα έργα για την ανάπτυξη των τεχνολογιών αμφίδρομης φόρτισης και διαχείρισης της ενέργειας. Τα επιδοτούμενα έργα θα εκτελεστούν από βρετανικές εταιρείες που ήδη εργάζονται για την ανάπτυξη των τεχνολογιών φόρτισης και διαχείρισης ενέργειας.
Στο σχετικό δελτίο τύπου της, η βρετανική κυβέρνηση τονίζει ότι η τεχνολογία V2G(Όχημα σε Δίκτυο) μπορεί να βοηθήσει τους οδηγούς να εξοικονομήσουν χρήματα από τους λογαριασμούς ηλεκτρικής ενέργειας χρησιμοποιώντας την τεχνολογία αυτή για να καλύψουν τις ενεργειακές ανάγκες των σπιτιών τους, τροφοδοτώντας τις ενεργειακές τους ανάγκες.
Εναλλακτικά, η ηλεκτρική ενέργεια που είναι αποθηκευμένη στις μπαταρίες των ηλεκτρικών οχημάτων θα μπορεί να πωληθεί πίσω στο δίκτυο όταν οι τιμές είναι υψηλές.
Τέσσερα έργα θα μοιραστούν τη συνολική χρηματοδότηση των 4,8 εκατομμυρίων λιρών, χωρίς να έχει γίνει γνωστός ο καταμερισμός της χρηματοδότησης.
Οι εταιρείες που θα ενισχυθούν είναι οι εξής: Η εταιρεία Hangar 19, η οποία πρόκειταινα θέσει σε μαζική παραγωγή έναν φορτιστή 3 υποδοχών τεχνολογίαςV2G. Σύμφωνα με τον ιστότοπο της εταιρείας, το χρηματοδοτούμενο έργο φαίνεται να βασίζεται στη λύση NetX. Σύμφωνα με αυτήν τη λύση χρησιμοποιείται μία υπάρχουσα σύνδεση για τη φόρτιση έως και τριών EV αντί για ένα. Όσον αφορά τη νέα χρηματοδότηση, η κυβέρνηση αναμένει να διαθέσει ένα ευρύτερο φάσμα ηλεκτρικών οχημάτων για ενεργειακή ευελιξία και αμφίδρομη φόρτιση.
Η επόμενη εταιρεία είναι η 3ti Energy Hubs. Πρόκειται για μια εταιρεία που εξειδικεύεται σε λύσεις που συνδυάζουν τη στάθμευση και τη φόρτιση των ηλεκτρικών οχημάτων χρησιμοποιώντας φωτοβολταϊκά πάνελ. Το χρηματοδοτούμενο έργο θα συνδυάσει έναν κόμβο αμφίδρομης φόρτισης με φωτοβολταϊκά πάνελ και αποθήκευση ενέργειας σε μπαταρίες χρησιμοποιώντας τροποποιημένα εμπορευματοκιβώτια. Μια μικρή έκδοση ενός τέτοιου χώρου στάθμευσης με ηλιακή φόρτιση που ονομάζεται Papilio3 είναι ήδη σε λειτουργία με μπαταρίες ισχύος 250 kW και 42 φωτοβολταϊκά πάνελ.
Η τρίτη εταιρεία είναι μια εταιρεία που στοχεύει στην «έξυπνη» φόρτισης συνδυάζοντας την με την τεχνολογία V2G. Πρόκειται για την Otaski Energy Solutions, μια βρετανική εταιρεία διαχείρισης ενέργειας. Η κυβέρνηση θα δοκιμάσει τον αμφίδρομο φορτιστή ηλεκτρικών οχημάτων της εταιρείας για να δώσει τη δυνατότητα στους φορείς εκμετάλλευσης στόλων να εξοικονομήσουν χρήματα σύμφωνα με τις μεταβολές της προσφοράς και της ζήτησης ηλεκτρικής ενέργειας.
Η τέταρτη και τελευταία εταιρεία που θα ωφεληθεί είναι η Electric Green. Πρόκειται για μια εταιρεία που ασχολείται με την ανάπτυξη της τεχνολογίας επαγωγικής φόρτισης με έδρα στο Λονδίνο. Η εταιρεία θα συνεργαστεί με την QEnergy για να δοκιμάσει την ασύρματη τεχνολογία V2X με έναν στόλο 20 οχημάτων διανομών των Βασιλικών Ταχυδρομείων.