«MAESTRO»: Η πρώτη προτίμηση των διαφημιστών για όλα τα επεισόδια
Ένα εκατομμύριο τηλεθεατές παρακολούθησαν το εκρηκτικό φινάλε του πρώτου κύκλου του Maestro στο MΕGA.
Το «Maestro» κατέκτησε την κορυφή της τηλεθέασης από το πρώτο επεισόδιο, καταγράφοντας μέσο όρο 28,7% στο σύνολο του κοινού και 28,5% στο δυναμικό κοινό 18-54 ετών. Η κάλυψη πλησίασε τους 2 εκατομμύρια τηλεθεατές. Το «Maestro» στα social media είχε συνολική απήχηση σχεδόν 8 εκατ. μοναδικούς χρήστες. Κάθε Πέμπτη βράδυ, το #Μaestro ήταν πρώτο trend στο Twitter. Στο Megatv.com και στο ΜEGA Play, η σειρά είχε περισσότερες από 6 εκατομμύρια προβολές. Το «Maestro» μπαίνει σε διεθνή τροχιά ως η πρώτη ελληνική σειρά που ανεβαίνει στo Netflix.
Από τη Δευτέρα 19 Δεκεμβρίου έκανε πρεμιέρα στη δημοφιλή υπηρεσία streaming, αρχικά μόνο σε Ελλάδα και Κύπρο, και από τις αρχές του 2023 σε όλο τον κόσμο.