«Μακαρονάδες» και το 2018 οι Έλληνες: H αύξηση πωλήσεων της Barilla Hellas φέρνει προϊόντα νέου τύπου
Στη δημιουργία πιο βελτιωμένων και πιο υγιεινών προϊόντων για την επόμενη χρονιά στοχεύει η BarillaHellas που είδε και την προηγούμενη χρονιά τον τζίρο της να σημειώνει άνοδο.
Πιο συγκεκριμένα, ο κύκλος εργασιών της εταιρίας διαμορφώθηκε στα 73,6 εκατ. ευρώ, έναντι 71,97 εκατ. ευρώ το 2017, γεγονός που σημαίνει ότι κατέγραψε αύξηση κατά 2,8%.
Την ίδια στιγμή, τα μικτά αποτελέσματα της εταιρίας ανήλθαν στα 33,12 εκατ. ευρώ έναντι 32,59 εκατ. ευρώ, εμφανίζοντας άνοδο της τάξης του 1,61% ενώ τα αποτελέσματα μετά φόρων ανήλθαν στα 4,38 εκατ. ευρώ έναντι 5,72 εκατ. ευρώ την προηγούμενη χρήση.
Με το βλέμμα στην Ανατολική Ευρώπη
Σύμφωνα με τα όσα έχουν γίνει γνωστά πάντως σε σχέση με τις ενέργειες της Barilla Hellas για το 2020, η εταιρία στοχεύει στην ανάπτυξη των δραστηριοτήτων της στην αγορά της Ανατολικής Ευρώπης, ενώ για τη φετινή χρήση, αυτή του 2019, αναμένει σημαντική μεταβολή στον τζίρο και τους όγκους των πωλήσεων, δείγμα και της ανοδικής καταναλωτικής κίνησης στο λιανεμπόριο.
Παράλληλα, ως σκοπό της μέσα στην νέα χρονιά έχει θέσει την έναρξη υλοποίησης προγράμματος βελτίωσης των διατροφικών χαρακτηριστικών των προϊόντων της, τα οποία μπαίνουν καθημερινά στα ελληνικά σπίτια.
Σε συνεργασία με τους χημικούς της και ειδικούς διατροφολόγους, θα λανσάρει είδη ζυμαρικών, στα οποία θα έχει μειώσει αισθητά το ποσοστό της ζάχαρης και του αλατιού, ενώ δεν θα περιέχουν, πλέον, καθόλου φοινικέλαιο.
Επιπλέον, σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, η εταιρία πραγματοποιεί το Πρόγραμμα Ελληνικού Σίτου, το οποίο έχει στο επίκεντρο την έρευνα και την ανάπτυξη της καινοτομίας, με στόχο την προώθηση της αειφόρου καλλιέργειας.