fbpx

MAN & ΑΒΒ: Πέτυχαν φόρτιση του eTruck της MAN με ισχύ 700 kW

0

Η ABB E-mobility και η MAN παρουσίασαν δημόσια την εφαρμογή του προτύπου φόρτισης Megawatt Charging Systemσε ένα ηλεκτροκίνητο φορτηγό της δεύτερης. Το MAN eTruck φορτίστηκε σε έναν πρωτότυπο σταθμό φόρτισης της ABB E-mobility με ισχύ μεγαλύτερη από 700 KW και με ένταση ρεύματος 1.000 ampere.

Η διαδικασία φόρτισης με το Megawatt Charging System της ABB μπροστά σε κοινό πραγματοποιήθηκε στο κέντρο ανάπτυξης της MAN στο Μόναχο. Ο κατασκευαστής επαγγελματικών οχημάτων δήλωσε ότι χρειάζεται «περίπου μισή ώρα» για να φορτιστεί η μπαταρία από 10 έως 80 τοις εκατό. Στο μέλλον, ένα ηλεκτρικό φορτηγό θα μπορεί να επεκτείνει την αυτονομία του κατά περίπου 300 έως 400 χιλιόμετρα κατά τη διάρκεια του θεσμοθετημένου διαλείμματος χρόνου οδήγησης (που ανέρχεται στα 45 λεπτά).

Η MAN Truck & Bus και η ABB E-mobility υπέγραψαν αποκλειστική συμφωνία συνεργασίας για τεχνική συνεργασία στις αρχές του έτους. Ο πρώτος τομέας στρατηγικής συνεργασίας είναι το προαναφερθέν σύστημα φόρτισης (Megawatt Charging System). Σύμφωνα με τη MAN, η μονάδα επίδειξης ήταν το πρώτο πρωτότυπο του εν λόγω συστήματος φόρτισης της ABB στη Γερμανία. Οι Ελβετοί ειδικοί φόρτισης εργάζονται επίσης για τη φόρτιση της ίδιας τεχνολογίας (MCS) και με τη Scania.

Στόχος της συνεργασίας είναι να αποφευχθούν προβλήματα για τους πρώτους χρήστες ηλεκτρικών φορτηγών με δυνατότητα φόρτισης MCS. Έχοντας αυτό υπόψη, τα πιθανά σφάλματα πρέπει να εντοπιστούν και να διορθωθούν κατά τη διάρκεια των δοκιμών του λογισμικού και της διαλειτουργικότητας μεταξύ του οχήματος και του σταθμού φόρτισης, ώστε να είναι διαθέσιμη μια αξιόπιστη υποδομή από το αρχικό στάδιο.

Το Megawatt Charging System έχει σχεδιαστεί για τάση φόρτισης έως και 1.250 volt και ρεύμα 3.000 ampere, που θεωρητικά αντιστοιχεί σε ισχύ φόρτισης έως και 3,75 MW. Συγκριτικά, οι σημερινοί σταθμοί φόρτισης με το πρότυπο CCS (Combined Charging System) μπορούν να χρησιμοποιηθούν από αυτοκίνητα και επαγγελματικά οχήματα και προσφέρουν μέγιστη ισχύ φόρτισης 400 kW στα 500 amp.

Σε αντίθεση με τα ηλεκτρικά επιβατηγά αυτοκίνητα, η θέση της θύρας φόρτισης στα βαρέα οχήματα είναι τυποποιημένη για το MCS. Η θύρα φόρτισης θα βρίσκεται στην αριστερή πλευρά του οχήματος, σε μια περιοχή μεταξύ δύο και 4,80 μέτρων πίσω από τον προφυλακτήρα. Αυτή η τυποποιημένη θέση έχει σκοπό να απλοποιήσει τoν σχεδιασμό των εγκαταστάσεων των πάρκων φόρτισης.

Η ABBE-mobility και η MAN έχουν επιδείξει αρχικά μια καλή ικανότητα φόρτισης της τάξης των 700 kW με την πρωτότυπη τεχνολογία φόρτισης. Με την οριστικοποίηση του προτύπου MCS, θα είναι ήδη δυνατή η φόρτιση με ισχύ άνω του ενός MW. Η διαδικασία διεθνούς τυποποίησης για το Megawatt Charging System αναμένεται να ολοκληρωθεί φέτος. Η ABBE-mobility και η MAN συμμετέχουν στον διεθνή βιομηχανικό σύνδεσμο CharIN.

Πηγές: mantruckandbus, abb

Αφήστε μια απάντηση

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra